טסים בפסח לברלין? לא כדאי להזמין עכשיו כרטיס באל-על ■ גם אחרי שהכריזה כי תחל למכור באפריל טיסות לואו קוסט ל-5 יעדים, ממשיכה החברה למכור טיסות לאותם יעדים במחיר של טיסה רגילה ■ אל-על: "ניתן החזר כספי"
מקיימת מכרז לשת"פ מול ישראכרט, לאומי קארד וכאל ■ הערכה: פוטנציאל כרטיסי האשראי שניתן להנפיק מחברי "הנוסע המתמיד" - כ-100 אלף ■ ההטבה המרכזית בכרטיס: יחס המרה אטרקטיבי לנקודות לרכישת כרטיס טיסה בונוס
עסקים ישראליים, קטנים כגדולים, מאמצים לאחרונה שמות לועזיים מטופשים ומכוערים, שאמורים אולי להקנות להם הילה של בינלאומיות ושל 'קול', אבל מקרינים רק סתמיות וקרתניות ■ יחצנים ויועצים: עורו מתרדמת העצלות שלכם!
מדיניות התגמול של חברת התעופה אינה כוללת אופציות לבכירי החברה וצפויה להפחית כ-50% בשכר היו"ר עמיקם כהן, שלא יזכה לבונוס שנתי בגין 2013 ■ המנכ"ל שיחליף את אליעזר שקדי צפוי להשתכר 100-150 אלף שקל בחודש לפני בונוס
גרף שכר של 16 מיליון שקל ב-3 שנים - והמניה נפלה ב-38% ■ טרם נבחר מנכ"ל חדש, ועדיין לא נקבע מועד סופי בו יסיים שקדי את תפקידו ■ שקדי: "אני מאמין גדול בחברה, באנשיה ובפוטנציאל שלה"
השיקה את קווי הלואו קוסט החדשים ומותג תעופה חדש ששמו up ■ המנכ"ל אליעזר שקדי מגדיר את המהלך כ"תחילת עידן חדש בתעופה הישראלית"
רפורמת השמיים הפתוחים ממשיכה לתת את אותותיה - וכעת מצטרפת גם אל-על לשוק טיסות הלואו קוסט, עם 5 יעדים ראשונים לאירופה ■ "גלובס" בודק מה הרוויח הצרכן הישראלי, ומה צריך לזכור לפני שמזמינים טיסת לואו קוסט
הזרוע החוקרת של הקונגרס: הממשל בזבז מיליארד דולר על תכנית שיכולתה לזהות חשודים היא עניין של מזל בלבד ■ מומחה ישראלי ל"גלובס": "השיטה הישראלית לא הופרכה; בארה"ב נעשה יישום בלתי מוצלח שלה"
הרווח הנקי הסתכם ברבעון השלישי ב-57.86 מיליון דולר ■ הרווח הגולמי רשם עלייה של 11% ל-159.74 מיליון דולר עם הוצאות מכירה של 56.41 מיליון דולר
גוברת התחרות בין חברות התעופה המוזלות הפועלות בארץ ■ בין היעדים שאליהם תטוס אל-על במתכונת לואו קוסט: בודפשט, ברלין, פראג, קפריסין ויוון
זאת לאחר שרת"א עדכנה כי בכוונתה לשנות את מתווה הנחיתה גם בטיסות הערב החל מ-18 לנובמבר ■ אל-על טוענת כי מתווה הנחיתה החדש מסכן את הנוסעים
בורוביץ' טוען כי "יש הרבה מאוד ישראלים אמידים בחו"ל, שזה מעניין אותם" ■ מכריו של אבי גבאי טוענים שכבר השיג משקיע, ויו"ר הוועד מודיע שלא תהיה שום עסקה בלי הסכמת העובדים
מנכ"ל אל-על התייחס לביטול העסקה עם פימי בהשקת מטוס הבואינג 737-900 החדש ■ החידוש המרכזי: חיבור לטאבלט לכל נוסע
נסיגת פימי מההשקעה תחייב חיפוש פתרון פיננסי אחר
בשנים 2005 עד 2012 שילמה אל על לחמשת מנהליה הבכירים שכר ממוצע בהיקף של 15 מיליון שקל בשנה ■ ניר צוק: "לא לחינם אנחנו אומרים שאנחנו מוכנים לחזור לתנאי ההעסקה ערב ההפרטה"
שיעורי הזכירה של הפרסומת של סלקום הם הגבוהים ביותר שהתקבלו ב-2013
ארה"בארקיעדינה בן טל-גננסיההמומלצותחברות תעופהחדשות התעופהטיסותישראיירנתב"גקני רוזנברג