העותרים, בהם דפני ליף ופרופ' יוסי יונה, טענו כי ההסכם בין הרכבת לבומברדייה "אינו אלא דרך להביא להפרטת הרכבת הכבדה" ■ עובדי הרכבת הקימו אוהלי מחאה
(עדכון) - הסכם חסר תקדים ברכבת: העובדים הסכימו לתוכנית בטיחות מקיפה - ולא ישבתו במשך 10 שנים בנושאי בטיחות ■ לראשונה הסכימו העובדים לעבור מבחני רישוי וכן להתקנת מצלמות ומערכות GPS בקטרים ■ הפרטת התחזוקה בספק
להקמת מתחם תחזוקה, בהשקעה שהיקפה נאמד במספר מיליוני שקלים
המערכת החדשה שמורכבת מאופנועי Sea-Doo בנויה על מערכת מחשב, שמחשבת את הצורך בשיכוך מכות הגלים ומאפשרת בלימה כמעט כמו באופנוע יבשתי
לדבריו, ההחלטה לפרוש מהמכרזים בת"א ובירושלים התקבלה על בסיס כלכלי-עסקי וכעת החברה נמצאת בישראל לטווח הארוך
מתכוונות לתבוע עשרות מיליוני דולרים; יפורק קונסורציום אדנים
"לא ראוי שישראל תעשה עסקים עם חברה לא אמינה"; בומברדייה: פרשנו משיקולים עסקיים בלבד
מבקרות את התנהלות נ.ת.ע וועדת המכרזים * גורם ממשלתי: להתייחס בערבון מוגבל לטענות, חלק מהעניין הוא מניפולציות לשפר עמדות ערב הגשת המכרז
במשרד התחבורה כועסים על החברה, שכבר פרשה בעבר גם מפרויקט הרכבת הקלה בירושלים
sea-dooאופנוע יםועד עובדיםישראל כ"ץמשרד התחבורהניהול וקריירהרכבת ישראלשי ניבתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה