גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
רוב חברי ועדת חייק סבורים כי אסור לאפשר לבזק ולהוט להעניק הנחות לגודל, שכן הדבר יאפשר להן לחסל את התחרות מצד שחקנים קטנים
רשות ההגבלים העסקיים תומכת בהסרת הפיקוח על תעריפי בזק אבל מלמטה בלבד - כלומר: בזק תוכל להוזיל מחירים אבל לא לייקרם
העמדה נבחנת מחדש בעקבות פנייה של יורוקום ■ רשות ההגבלים לא תוכל להתעלם מהשינויים בשוק התקשורת ומההמלצות המסתמנות של ועדת חייק בדבר הקמת שוק סיטונאי
בבנק ההשקעות מורידים המלצה לסקטור התקשורת וכן מורידים המלצה לסלקום ופרטנר ■ בזק עדיין המניה המועדפת על הבנק בסקטור ■ "הוט היא השחקן היחיד בישראל שיכול להתחרות בבזק"
שוק האינטרנט רותח על רקע ביטול קנסות היציאה, העובדה שאנחנו לקראת גיבוש מסקנות ועדת חייק שיסדירו מחדש את שוק התקשורת הנייחת, ולאחר הפחתת המחירים שביצעה בזק
השבוע הודיע המשרד לחברת פרטנר כי מבצע ששיווקה, שבמסגרתו שילבה בין דקות שיחה קוויות לסלולריות, הינו פסול - והורה לה לחדול מכך
משרד התקשורת יכפה הפחתה במחיר קו ה-Naked Adsl ב-25 שקל בחודש, רק במקרה שהחברה תסרב לבקשה
באוצר מתנגדים, אך רוב הוועדה סבורה שהן הוט והן בזק צריכות להיכלל ביישום
היום הוגשה לבית המשפט התנגדות נוספת לחלוקת הדיבידנד החריג של בזק, ע"י מחזיק אג"ח המבקש להצטרף לבקשה שהוגשה בחודש שעבר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות
המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד
חלק מהחברות הנרכשות חילקו תוך חודשים דיבידנדים בהיקפים שלא חילקו במשך שנים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע
טענת מחזיקי האג"ח היא שחלוקת דיבידנד מיוחד בסך 500 מיליון שקל, המבוססת על הלוואות ולא על רווחי החברה פוגעת בהם ובחברה
yesבנימין נתניהווואלהזאב רובינשטייןניר דודעמית חדדפרטנרשאול אלוביץ'תומר ראב"דמשפט נתניהו