המטרה של משרד התקשורת: להקצות מספרים חדשים כדי ליצור תחרות ולחייב את מפעילי התקשורת לשתף פרטי מנויים
שר התקשורת מתכוון להקים שוק סיטונאי שיגביר את התחרות בשוק הקווי: "השוק הסיטונאי לא נועד לאפשר לפרטנר ולסלקום לקבל הנחות על שימוש בתשתיות של בזק והוט. אני רוצה לראות את פרטנר וסלקום משקיעות בסיבים אופטיים"
מהסיכום השנתי של מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" ו"גיאוקרטוגרפיה" עולה, כי אוהבים את בזק, וזוכרים את מזרחי טפחות ■ אדלר-חומסקי עמד בראש הדירוגים 25 פעמים
זאת, רק לאחר שיוכח מעשית כי השוק הסיטונאי החדש, שאמור להחליף את ההפרדה המבנית הנוהגת היום בבזק ובהוט, עובד הלכה למעשה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בייגלה "שטוחים" של אסם שוב בראש הפרסומות האהובות
מי שמכר מניות בזק על רקע כוונת כחלון לאמץ חלק ממסקנות ועדת חייק - עשה צעד פזיז
עיכוב בעדכון אגרות התדרים משפיע לרעה על התחרות בין חברות הסלולר לבזק והוט
האם חזרת שופרסל ל-5 המותגים המושקעים מסמנת התאוששות בשוק הפרסום?
שר התקשורת משה כחלון החליט לבטל את הזיקה הישירה שעליה המליצה הועדה - שוק סיטונאי בתמורה לביטול ההפרדה המבנית וביטול הפיקוח על התעריפים
כחלון הורה לבזק לבטל את התשלום על קו האינטרנט לטלפוניה, אך זהו רק פתרון חלקי
משרד התקשורת הודיע שעל בזק לבטל התשלום עבור קו האינטרנט לטלפוניה. זה פתרון חלקי
כפי שנחשף ב"גלובס", שר התקשורת מבטל את התשלום עבור קו האינטרנט לטלפוניה, בעלות של 25 שקל לחודש ■ הערכות: בזק תצא למאבק משפטי בנושא ותדרוש לערוך בדיקה לקביעת עלויות השירות וחוקיות ההוראה ■ הנזק לבזק - 40 מיליון שקל
בשיחה עם "גלובס" מביעים חלק מהמשקיעים חשש לגבי הרגולציה שיקבע משרד התקשורת ואף מביעים תרעומת על תעריפי העבודה של החברה ■ טוענים: אם בזק תציע מחירים אטרקטיביים, לא יהיו לנו לקוחות
בכנס "בזק אקספו 2011" הכריזה בזק על כוונתה לפרוס סיבים אופטיים בפ"ת ■ מנכ"ל בזק בראיון בלעדי ל"גלובס": "נרשת היכן שיהיה ביקוש. לא כל לקוח צריך 1 ג'יגה, אבל אנחנו צריכים להתכונן"
שר התקשורת משה כחלון תומך בביטול התשלום עבור הקו וממתין להחלטת הדרג המקצועי במשרד התקשורת כדי שיגבו את המהלך
yesבנימין נתניהווואלהזאב רובינשטייןניר דודעמית חדדפרטנרשאול אלוביץ'תומר ראב"דמשפט נתניהו