בזק נאלצה לשנות מדיניות התעריפים של מחיריה לספקיות האינטרנט בעקבות הלחץ הציבורי ועמדת משרד התקשורת - הודיעה לספקיות על הפחתת מחירי הקווים שהיא מוכרת
אם המטרה של בזק והוט היא למוטט את חברות ה-ISP - הן עושות זאת בצורה חכמה
בכך הופכת הוט לחברה היחידה שמציעה סל הכולל טלוויזיה, טלפוניה, תשתית וגלישה במחיר חודשי קבוע ■ בדומה למה שבזק עושה בבאנדל ההפוך, הוט מציעה ללקוח חבילה משולשת
זיסאפל: המסקנות ימנעו מכל שחקן קטן את היכולת להיכנס לשוק ■ המלצות חייק מדברות על יצירת שוק בו ייקבעו ע"י משרד התקשורת מחירים שיחייבו את בזק והוט למכור קווים למתחרים
הפתרון מסוגל לרבב על גבי סיב אחד כמות תקשורת גדולה פי 40 ובכך לייעל את העברת הנתונים ברשת
ארץ זבת חלב: חג השבועות יוצר סערה פרסומית סביב מוצרי החלב ומזניק את תנובה לראש טבלת המותגים המושקעים ■ טרה במקום הרביעי עם השקעה של כ-871 אלף שקל
טוענות כנגד המבצעים של בזק, הגורמים לטענתן לפגיעה חמורה בתחרות בשוק הטלפוניה
כך עולה מתשקיף המדף שפרסמה החברה ■ מדובר בנכסים שאינם פעילים או כאלו שלא יידרשו בעקבות המעבר לרשת ה-NGN
איך זה שההשקעה בבזק הניבה תוך שנה עשרות אחוזים ולא רואים את זה בספרי החברה הסבתא, אינטרנט זהב?
גיאוקרטוגרפיה: היעדרות שטראוס מהמסך בולטת על רקע הקמפיינים של המתחרים לשבועות
בזק צוברת כוח, ועדת חייק עלולה לתת לה עוד כוח. וכחלון? עסוק
היקף הניודים שבוצעו לבזק בחודשים אפריל-מאי הגיע ל-32% ■ היקף הניודים לחברת הוט נשאר יציב פחות או יותר, והיקף הניודים לספקיות האינטרנט נמצא במגמת ירידה חדה
הלקוחות של אדלר-חומסקי משתלטים הפעם על הטבלה השבועית של המותגים המושקעים
החומרים דרושים לצורך עבודה בעניין עלות תעריפי הקישוריות הנייחות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר
הפרד ומשול בשוק התקשורת, זה מה שועדת חייק הצליחה לעשות. עכשיו יש לחשוב קדימה
yesבנימין נתניהווואלהזאב רובינשטייןניר דודעמית חדדפרטנרשאול אלוביץ'תומר ראב"דמשפט נתניהו