גיאורקטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות ("להעביר את דביר") היא הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות
איש ההיי-טק בודק אפשרות להתמודד גם על רכישת מירס או להיכנס לתחום הסלולר הווירטואלי (MVNO)
מונה לחבר דירקטוריון ויו"ר ועדת ההשקעות
החל משירותי אבטחה למחשב, דרך קבלת פקסים ועד סינון תכנים ובקרת הורים - ספקיות האינטרנט מציעות שורה של שירותים נלווים לחיבור לאינטרנט, שמחיריהם נעים סביב 10-15 שקל בחודש לכל שירות
מנכ"ל 013 נטוויז'ן: "מדיניות משרד התקשורת שלא לאפשר לנו להיכנס לתחום אינה הגיונית" ■ עפ"י המדיניות, החברה לא תוכל להיכנס לתחום ה-MVNO בשל היותה חברה-אחות לסלקום
הערכות: הרווח התפעולי ממכירת המכשירים לחברות הסלולר עומד על 300-250 מיליון שקל ■ היקף ההתקשרויות השנתי בין החברות מקבוצת בזק לבין החברות מקבוצת 012 סמייל מוערך בכ-745 מיליון שקל
הרווח התפעולי גדל בכ-12% לכ-66 מיליון שקל ■ ה-EBITDA גדל בכ-11% והסתכם בכ-88 מיליון שקל ■ אורי ליכט מאי.בי.אי על דו"חות בזק: "הרווח הצפוי יחזור כולו למשקיעים בדיבידנד השנתי שהחברה מחלקת"
המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר
צלרמאיר, המושך בחוטים בעסקת בזק, משוכנע כי עסקת הענק תעשה טוב לא רק לשאול אלוביץ' ■ לא רק שהוא יכול כעת לאיים על שלטונו הבלעדי של נוחי דנקנר בשוק המקומי, אלא אף להביא לארץ משקיעים זרים רבים
אקספון מציעה תעריפים זולים למי שמוותר על תמיכה טכנית, אך במהירויות 1.5 ו-2.5 מגה 012 סמייל לא פחות אטרקטיבית, ובמהירות 5 מגה העסקה עם בזק בינלאומי משתלמת ■ בכל מקרה שווה להתמקח כדי להשיג הנחות
מדובר במכרז לתקופה של 3 שנים, בו השתתפו 013 נטוויז'ן ו-012 סמייל ■ עד היום שימשה נטוויז'ן כספקית אינטרנט לכ-6,000 סטודנטים, ועם הזכייה תהפוך בזק בינלאומי לספקית האינטרנט הבלעדית של האוניברסיטה
בארה"ב פונים לציבור לשם שמירת ניטרליות באינטרנט - ובישראל המחוקק מנומנם
Twisted Fly: בקמפיין הוצג מוצר בשם בייבידה לשטיפת ישבנו של התינוק, ועיקר השיחה היתה סביב התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי
מותג האופנה לי קופר מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-130 אלף דולר
כך השתנתה מפת התקשורת של ישראל תוך שנה, האנליסטים מנתחים, מניות התקשורת מזנקות, הפרסומאים שיושפעו, עורכי הדין שייצגו ■ מסתמן: בנק הפועלים יממן את העסקה ■ וגם: אנשי הסוד של אלוביץ'
בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות
yesבזקגוגלגיל שרוןדוחות כספייםהסתדרות העובדים הכללית החדשהועד עובדיםחוות שרתיםפלאפוןרן גוראון