הפגישה צפויה לעסוק בעיקר בנושאים פוליטיים, אך יחד עם זאת עשויה לעלות בה סוגיית הקושי של פרטנר להתחרות בשוק התקשורת והניסיון שלה להשיג איזון רגולטורי מול בזק
פרטנר השיקה את המותג שלה, והתגובות לא מאחרות לבוא - ובאגרסיביות
אפשר וצריך היה לצפות מפרטנר למשהו נוסף: תבואו להשקה עם סדרת מוצרים, תבואו עם חבילה חדשנית - לא רק עם נתב סלולרי שמפיץ WiFi שמיועד ללקוחות נישה ■ פרטנר תצליח לחזור ולהיות על הגלגל בשוק התקשורת? ■ פרשנות
(עדכון) - העילה לסכסוך העבודה שהכריזה ההסתדרות: מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה ■ במסגרת המאמצים לשנות דימוי ולהפוך לחברה דיגיטלית, המנכ"ל איציק בנבנישתי השיב לעובדים בסרטון קצר ביוטיוב
חברת הייעוץ CRA שנשכרה לטובת הכנת העבודה הכלכלית התומכת במיזוג תיפגש היום עם אנשי רשות ההגבלים ומחר תקיים פגישה עם משרד התקשורת
אדם צ'זנוף: "לא יכול להיות שבישראל תהיה רגולציה מפלה בין חברות התקשורת - משרד התקשורת לא אוכף את הרישיון של גולן טלקום כמו שהוא עושה עם יתר השחקנים" ■ איציק בנבנישתי: "אם רוצים שנשקיע אנחנו חייבים אסדרה שווה"
האירוע נפתח במייצג אמנותי רחב ומושקע, כשהדגש הוא על קבלת המותג החדש פרטנר, לצד היפרדות מהמותג הישן אורנג' ■ הלוגו החדש של פרטנר, שאמור היה להיחשף היום, נחשף כבר ב"גלובס" בשבוע שעבר
הלקוחות כבר מקבלים שירות של ספק ותשתית מחברה אחת, והנתון הזה צפוי להוביל לביטול ההפרדה המבנית בבזק ■ האם זה המדד המייצג להצלחת הרפורמה?
מועצת הכבלים והלוויין מבטלת את המהלך שעשתה לעצירת עליות המחירים של הוט ו-yes ■ המשמעות - כל המהלך היה שגוי ■ "ככל שיוצעו מבצעים חדשים למנויים, הם יפורסמו באופן מלא באתר האינטרנט של החברות"
ההשקה הרשמית בשבוע הבא תהיה בתחילה רק בשילוט חוצות, ורק בהמשך בטלוויזיה, רדיו ואמצעי תקשורת נוספים ■ הזמנת המדיה נעשתה תוך התחזות לחברה גיאורגית, כדי לשמור בסוד את זהות המזמין
עם זאת, הוועד לא יפוצץ את אירוע השקת המיתוג החדש של פרטנר בשבוע הבא, אם כי לא מן הנמנע שיינקטו צעדי מחאה כגון הפגנות של עובדים בזמן האירוע ■ פרטנר: "אנו בעיצומם של דיונים עם נציגי הוועד"
עובדי הוט יקבלו תוספות שכר של עד 16% למשך 3 שנים, כולל תוספות ח"פ מוגדלות של עד 10% לבעלי שכר נמוך ■ יקבלו נופש שנתי, מסיבות חברה, הגדלה של מכסת ימי החופשה, הסדרת מנגנון הפיטורים ועוד
חוששות שהדבר יוביל לחיסול התחרות אם לא ייעשה בהדרגה וללא צעדי זהירות ■ מנגד תומכי הביטול טוענים כי אין צורך בשימוע לאור הצלחת הרפורמה
רוטשילד ינהל את תהליך חיפוש המשקיע לאחר שהתברר שבעלת השליטה במיזם, ויה אירופה, לא מוכנה להמשיך להזרים לו כסף
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, מסביר מדוע החברה משיקה מותג חדש של מכשירים: "אנחנו ממוקדים בסלולר ועושים רק את זה"
מחיר החבילה יעמוד על 279 שקל לחודש למשך 4 חודשים ■ מועצת הכבלים מסתייגת מהמבצע, מאחר שיו"ר המועצה, יפעת בן-חי-שגב, הורתה להקפיא מבצעים במסגרת השימוע שהיא עורכת על מחירי החבילות של הוט ו-yes
אילן בן דבבזקדוחות כספייםהוטחברות סלולרניר שטרןסלקוםסקיילקספלאפוןפרטנר