גדעון עמיחי

כתבות אחרונות

 

הסיפור של גדעון עמיחי

מהתנ"ך ועד פייסבוק - סיפור אישי הוא הכלי הטוב מכול למכור מותג, גם כששמו "אלוהים"

אליאב אללוף 04.10.2010

היצירתיות החדשנית: גדעון עמיחי מציג מודל חדש ליצירתיות

בעולם שבו היצירתיות כבר לא מספיקה, רק החדשנות היצירתית תנצח

גדעון עמיחי 18.07.2010

פסטיבל קאן: 9 עבודות בגמר לשלמור, 3 לאדלר, 3 למקאן ו-1 לבאומן

מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט

חגית ברונסקי 21.06.2010

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

חגית ברונסקי 25.05.2010

מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?

השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2010

שלמור-אבנון-עמיחי חוזר להשתתף בקקטוס הזהב

במשרד בחרו להגיש השנה לתחרות רק 30 עבודות - לעומת ממוצע של 100 עבודות במשרדי הפרסום הגדולים ■ המחרימים היחידים של קקטוס הזהב השנה הם ראובני-פרידן, ענבר-מרחב-שקד ופוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2010

למה הפרסום האינטרנטי כל-כך שמרני וחושש מחידושים?

מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת

נועה פרג ואליאב אללוף 27.09.2009

"גלובס" ומשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי נפרדים

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "העבודה הנפלאה שנעשתה על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי במשך שנות העבודה המשותפות תרמה רבות להישגים יוצאי הדופן של 'גלובס' בעשור האחרון"

שירות גלובס 26.09.2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

נלחמים כאריות

אפשר לפרגן לגדעון עמיחי ולערן גפן על הזכייה ב-4 אריות בפסטיבל הפרסום בקאן

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2009

זכיות בקאן: אריה ארד נוסף לשמעוני-פינקלשטיין

(עדכון) - יום נוסף של הישגים בפסטיבל הפרסום בקאן: שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 אריות - 3 אריות ארד ואריה כסף אחד, ודורג במקום ה-3 בעולם בתחום המדיה ■ אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה באריה ארד

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2009

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2009

"אמרתי לגדעון עמיחי שחשוב לי לדעת שאני מגיע לנהל את המשרד בגובה העיניים שלו, והוא היה הוגן ואמר שזה לא יכול לקרות"

כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2009

מינגלינג בקקטוס הזהב: מי הגיע, מי לא הגיע ואיזה קוצים נשלפו

בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן

שירות גלובס‏ 27.05.2009

"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time

העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע

שירות גלובס‏ 05.04.2009

בניגוד למלחמת לבנון השנייה, הפעם המפרסמים למדו שלא לצאת בקמפיינים שתופסים טרמפ תדמיתי על המצב

הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל ; גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2009

   1234   

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4