כרטיס האשראי W יעניק הנחות קבועות בקבוצות שמשתתפות בו, אך גם ברשתות הסופרמרקטים הגדולות והבינוניות • גלעד ארדן מתמנה לתפקיד חדש, וניאופארם תתחיל לשווק את רדבול • אירועים ומינויים
הסוכנות החדשה של ראובני-פרידן תיקרא roof, והמהלך נעשה בשותפות עם חיה נחום, מייסדת "המטבחון" • רשת הסופרמרקטים יוחננוף משקיעה 20 מיליון שקל בסניף חדש ומתכננת לפתוח עוד כ-20 נוספים ברחבי הארץ • אירועים ומינויים
מליסרון תקיים ארבעה ימי מכירות ללא מע"מ ב-18 הקניונים של הקבוצה, בהשתתפות מותגים כמו פנדורה, ריפלי, נאוטיקה, טימברלנד וסקצ'רס • "הפרזנטור הקולינרי" ישראל אהרוני מגיע לבית הדיור המוגן פאלאס, ורוני דואק עורך ערב הוקרה • אירועים ומינויים
מתחם מותגי היוקרה LOVE של איש העסקים חיים סקאל ישווק בלעדית בישראל שורה של מותגי יוקרה ויגדיל את התחרות מול פקטורי 54 • ענת גבריאל ויניב גרטי מצטרפים לדירקטוריון שטראוס, ואילנית לוי קוטפת קמפיין חדש • אירועים ומינויים
הפיתוח של XRHealth מציע טיפולים חווייתיים בביתו של המטופל, באמצעות מטפלים מורשים שעובדים מרחוק • לדברי המנכ"ל ערן אור, "היעד שלנו הוא להגדיל יחס מטפל מטופל לפי 100, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות שישנה מהיסוד את המודל הכלכלי הטיפולי בישראל" • אירועים ומינויים
שורה של חברות, ביניהן גם תנובה ופוקס, החליטו להצטרף להפגנות המתוכננות למען שחרור החטופים בשבי, וחלקן אף ישביתו את פעילותן היום • אלו הארגונים שישתתפו במאבק
הפרסומת של מותג המזגנים טורנדו בכיכובה של נעמי לבוב זוכה גם לאהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר היא של ביטוח 9, ועידן עמדי מנסה להמשיך עם המסר המאחד מחוץ לפרסומת של מפעל הפיס
המכרז של חברת החשמל הוא בגובה 40 מיליון שקל לשנתיים, כאשר כבר יותר מעשור מטפל בתקציב משרד אדלר-חומסקי • "קפה עוטף - רעים" משיק תערוכה חדשה, ושפיר הנדסה יוצאת בקול קורא לרעיונות חדשניים
לפי דוח חדש של מרכז מחקרי הפרסום העולמי (WARC), שוק הפרסום יסתכם השנה ביותר מטריליון דולר, עלייה של 10.5% לעומת השנה הקודמת • נתח השוק של הפרסום המסורתי מהווה כרבע מההכנסות, בדומה לזה של הרשתות החברתיות • היקף ההוצאה על פרסום מערכת הבחירות בארה"ב עומד על כ-16 מיליארד דולר
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי ענף האופנה וענף התכשיטים רשמו את העליות הגבוהות של השבוע
בחברת הצבע בחרו לפרגן לשורה של מותגים כחול-לבן בקמפיין החדש • הטוטו יהיה נותן החסות החדש של ליגת העל בכדורגל • אחרי שהחליפו משרד פרסום, בישראכרט בחרו פרזנטורים חדשים: אגם רודברג ומיכאל אלוני • אירועים ומינויים
רשת מכוני הכושר מסכמת את המחצית הראשונה של השנה עם עלייה ברווח הנקי, שעומד על 24.5 מיליון שקל • מותג האופנה האמריקני עולה בקמפיין חדש עם כוכב "הדוב", בריקסטון תפתח מתחם כספות שמופעל על ידי רובוטים • אירועים ומינויים
הוא מתמחה בתקשורת בין-אישית ובעמידה מול קהל, ובין לקוחותיו אפשר למצוא את גוגל, טיקטוק ומיקרוסופט וגם את איתן סטיבה • בראיון לגלובס חושף ליאור שהם את הקשיים שהוא פוגש אצל המנהלים הגדולים ביותר, ומסביר למה אפילו הדוברים הכי נונשלנטיים זקוקים לשעות רבות של הכנה
הפרסומת השנויה במחלוקת של מפעל הפיס היא המושקעת ביותר השבוע, עם כ־1.7 מיליון שקל, ומתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, טורנדו - הזכורה ביותר
משרד הפרסום גיתם BBDO יקבל את תקציב הפרסום של קבוצת הוט, המוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה • בשנה האחרונה הקבוצה מיעטה להעלות קמפיינים בטלוויזיה, וייתכן כי בחירת המשרד החדש מאותתת על שינוי כיוון
טרמינל X סגרה את הפעילות ביוון, שאותה השיקה לפני פחות משנתיים • הגן הבוטני בירושלים מארח את תיאטרון הבירה, שיצר לאורך שבילי הגן את החוויה הרב-חושית Wonder Park • עשרות סטודנטים אמריקאים הגיע לארץ בכדי לקיים ביקורי עידוד בבתי המילואימניקים של חטיבת המילואים אלכסנדרוני • אירועים ומינויים
50 המשפיעותאלונה שפרמחקרנילי ארדספרותספריםערוץ 24פורטוגלפסיכולוגיהתמר איש-שלום