דרורי שלומי

כתבות אחרונות

 
יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר
גיתם | לפני כולם

דרורי-שלומי וארועטי-ברמן GPS במו"מ למיזוג

מדובר במיזוג כמעט מתבקש של שני משרדי פרסום מקבוצת אומניקום, שבשניהם מחזיק גיתם מניות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2014
גינדי החזקות | לפני כולם

תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לגיתם BBDO

ב-2013 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של 14.8 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בחברה עשויים להמשיך גם בפעילויות נקודתיות עם משרד הפרסום דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2014
לעומק התודעה | לפני כולם

דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB

היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2014

"עד שלא יהיה גידול דו-ספרתי לא ארגיש שהבאתי שינוי"

אלה גולדשטיין, מנכ"לית משרד הפרסום דרורי-שלומי, מספרת בראיון ל"גלובס" על הסכנות שבטייקוניזציה של הענף, ומה יחשב בעיניה להוכחה שהצליחה לשנות

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2014
Y&R | לפני כולם

המגעים למיזוג y&r ישראל ודרורי-שלומי נקלעו למבוי סתום

בין הצדדים לא הושגו הסכמות מסחריות לגבי התשלום שישלם y&r על רכישת המניות של דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2014
משרדי פרסום | לפני כולם

דרורי-שלומי עשוי לאבד נתח נוסף מתקציב הפרסום של סנו

בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ ‎באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2013
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

ברוקנר-נטע-יער מקבל חלק נוסף מתקציב סנו

יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2013
Y&R | לפני כולם

משרדי הפרסום y&r ישראל ודרורי-שלומי במו"מ למיזוג

הצדדים דנו במספר מודלים לאפשרות של שיתוף-פעולה, והחסם המשמעותי הוא הצורך של דרורי-שלומי לרכוש בחזרה מניות של המשרד המוחזקות בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2013

דירוג משרדי הפרסום 2013: מי כבר היה בפסגה והתרסק?

חלקם כבר היו בפסגה והתרסקו, חלקם עדיין בגדר הבטחה לא ממומשת ■ סיפוריהם של כמה משרדים שמאכלסים את העשירייה השלישית

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013
בנק אגוד | לפני כולם

תפנית דרמטית: לעומק התודעה נשאר המשרד של בנק אגוד

זאת למרות שלא עלה לשלב השני במכרז, בו התמודדו דרורי-שלומי ו-JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2013

דרורי-שלומי ו-JWT ישראל מתמודדים על תקציב בנק אגוד

‎לעומק התודעה, שמטפל זמנית בתקציב, נותר ככל הנראה בחוץ ■ מתחילת השנה פרסם בנק אגוד בהיקף של כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2012
בנק אגוד | לפני כולם

תקציב הפרסום של בנק יהב יוצא למכרז

‏תקציב בנק יהב יוצא למכרז עקב החלטתו של משרד הפרסום דרורי-שלומי, המטפל בתקציב מזה מספר שנים, להתמודד על תקציב הפרסום של בנק אגוד

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 31.10.2012

ספי שקד: "לא אדבר עם התקשורת, לא ארדוף אחרי לקוחות"

שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

אחרי פחות משנה: ספי שקד ודרורי-שלומי נפרדים

‎‎‎‎שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד ■ שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה" ‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2012
JWT | לפני כולם

JWT, דרורי ולעומק התודעה מתמודדים על תקציב בנק אגוד

תקציב הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2012
גינדי החזקות | לפני כולם

תקציב הפרסום של גינדי החזקות עובר לדרורי-שלומי

בשנת 2011 פרסמה גינדי החזקות בהיקף של כ-4.2 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 15.01.2012

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4