בדיקת "גלובס": הוט ו-yes מנסות לשדר עסקים כרגיל ואימצו קו קשוח בשימור לקוחות ■ נציג הוט: "השירות של סלקום לא מפחיד אותי, אנו מציעים מוצר אמין עם תוכן עשיר" ■ yes: "סלקום מציעה שירות פחות טוב משלנו"
האנליסט רוני בירון: השקת פעילות הטלוויזיה של סלקום תאיים יותר על הוט מאשר על yes, שכן לקוחות yes מאופיינים בהעדפה לאיכות התוכן והשירות מאשר למחיר ■ צופה הפסד תפעולי של 40 מיליון שקל לסלקום ב-2015
למרות החלטת שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן שחייב אותה לפתוח את תשתיותיה לתחרות כמו שבזק מחויבת, הוט שלחה למשרד התקשורת מכתב ובו היא מודיעה לו שהמתכונת שנקבעה לגבי שימוש בתשתיותיה אינה ישימה ולא מקובלת עליה
סלקום משיקה ביום שני את פעילות הטלוויזיה החדשה בנוכחות שר התקשורת לשעבר ארדן ■ "המחיר הממוצע בהוט וב-yes הוא 265 שקל בחודש, כאשר 91% מהלקוחות מרגישים שהם משלמים על ערוצים שאינם צופים בהם"
זהו הקנס הכבד ביותר אי-פעם על הוט ■ הוט בתגובה: הקנס מתייחס לתקופת הלחימה ב"צוק איתן", אז נפגעה קשות פעילותם של מוקדי השירות בדרום המפעילים מאות עובדים
לדברי הוט החברה תשיק ספריית סרטים מגוונת למנויי ה-VOD MovieTime, ספרית סרטים המציעה ללקוחות ה-VOD עשרות סרטים, שיתחדשו מדי חודש, ללא תשלום נוסף
הוט ממשיכה בניסיונות להחזיר את מערך שירות הלקוחות לפסים חיוביים: מודיעה על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא שבו יועסקו 250 נציגי שירות חדשים ■ אילן צחי: "הוט מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות"
קבוצת הטלקום Altice הסכימה לקנות את פעילויותיה הפורטוגליות של החברה הברזילאית Grupo Oi
עובדת הוט הוטרדה מינית ע"י מנהלה וביקשה להסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה ■ השופטת: "הוט לא פעלה כנדרש בכל הנוגע לדרך טיפולה של הממונה מתחילתה ועד הסוף" ■ הוט: "הביקורת התמקדה בהיבטים פרוצדורליים"
במועצה נטען, כי הפלסטיקאי ד"ר דב קליין משלם לכאורה 300 אלף שקל להפקה, עבור השימוש בחומר המצולם במרפאתו
על בזק: "אחת מחברות התקשורת הרווחיות בעולם מוצאת פרופסורים באקדמיה שבמחיר הנכון כותבים חוות דעת שתגרור אותנו לבתי משפט" ■ על מרים אדלסון: "אני יודע שהיא התחרטה אחרי שאמרה לי 'ידיעות אחרונות מלקק לך'"
במשרד התקשורת מתכוונים לחייב את הוט לפתוח את תשתיותיה לשימוש מתחרים אבל בחברה נראה שלא ממש מתרגשים ■ דקסטר גואי, מנהל העסקים של אלטיס בהרצאה במורגן סטנלי: "התוכן שלנו הוא מכשול שהמתחרים יתקשו להתגבר עליו"
בעלי המניות באנלימיטד מביעים חוסר שביעות רצון ושוקלים שינוי במודל העסקי ■ אחת הבעיות - החברה אינה מציעה נתבים ללקוחות, ולכן מחברת מחשבים בבתי הלקוחות באופן ישיר לסיב האופטי שמובא אליהם - ללא נתב ל-WIFI
ארדן מתכוון להרחיב את אופציית הניתוק דרך אתר האינטרנט גם להוט ולבזק, כאשר היום רק ספקיות האינטרנט מחויבות להציע אופציה לניתוק דרך האתר ■ הלקוח ייכנס לאתר החברה, ימלא טופס - ותוך יומיים הוא ינותק
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר