הוט

כתבות אחרונות

 
אהוד פלג / צילום: איל יצהר

המועצה לצרכנות: להורות להוט להוזיל את החבילות ב-10%

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, מבקש ממועצת הכבלים להורות להוט להפחית זמנית את מחירי החבילות, כפיצוי על השירות הגרוע והפגיעה בצרכנים ■ הוט: "אנו בעיצומו של תהליך השקעה מאסיבי בשיפור השירות"

אפרת אהרוני 19.11.2014
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר
בזק | לפני כולם

הוט תוכל לאמץ מחירי השוק הסיטונאי שנקבעו לבזק

שיטת המקל והגזר מול הוט: אם היא תתנגד, היא תסתכן בכך שמשרד התקשורת יקבע מחירים נמוכים יותר לשימוש בתשתיותיה על ידי מתחרים ■ בעבודה הכלכלית שעושה המשרד נמצא כי מחירי השימוש בתשתיות הוט נמוכים בצורה ניכרת לעומת בזק

גד פרץ 19.11.2014
פטריק דרהי / צילום: איל יצהר

ניתוח "גלובס": לקוחות שאינם בטריפל לא מעניינים את הוט

האסטרטגיה של פטריק דרהי בהוט: 1. לקוח שאינו לקוח טריפל - פחות מעניין. 2. רווח לפני שירות. 3. הישראלים זועמים ונעלבים? לא נורא, יעבור להם

גד פרץ 18.11.2014
ד"ר יפעת בן חי שגב / צילום: איל יצהר

מועצת הכבלים: איננו מאשרים את העלאת המחירים בהוט

המועצה לא מאשרת את העלאת המחירים בהוט ותערוך בירור בעניין, משום שהחברה לא עדכנה אותה מבעוד מועד ■ הוט: "עדכנו את יו"ר המועצה הקודם"

גד פרץ 17.11.2014
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר

ארדן מסיים את אחד המחדלים הגדולים בשוק התקשורת

הוט תחויב בפריסה ארצית ■ כל שנתיים החברה תחויב לחבר 60 יישובים

גד פרץ 16.11.2014

הוט איבדה 12 אלף מנויי טלוויזיה; גייסה 43 אלף מנויי סלולר

ההכנסות ירדו ב-4% ברבעון ל-1.02 מיליארד שקל; נמשכת השחיקה בהכנסות מתחום הסלולר ■ יותר מנויים הצטרפו לטריפל ■ המנכ"ל אילן צחי: "יש ירידה בזמני המענה ללקוח; מדדי השירות ילכו וישתפרו עד סוף 2014"

יוסי ניסן 14.11.2014
אילן צחי / צילום:  תמר מצפי
לפני כולם

השירות גרוע? הוט מעלה את המחירים לאלפי לקוחות

הוט לא הודיעה לאלפי לקוחות על סיום מבצע - והחליטה להעלות להם מחירים באופן שרירותי ■ הוט בתגובה: "מדובר בהעלאה למבצעים מסוימים המשפיעים על פחות מחצי אחוז מלקוחות החברה. אין כל העלאת מחירים גורפת"

גד פרץ 11.11.2014
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר

ארדן לא יעזוב לפני שיחייב את הוט בפריסה אוניברסלית

ארדן יעזוב את משרד התקשורת בעוד שבועיים ■ הערכה היא שהחלטה בנושא מדיניות התחרות בשוק הקווי תמתין לשר התקשורת הבא

גד פרץ 11.11.2014

מנכ"ל הוט: "העליהום נגדנו מעורר זעם לא רלוונטי"

אילן צחי בדיון בכנסת על השירות בהוט: "אין הנחיה לעובדים לשקר; רמת השירות לא מקובלת עליי" ■ נציג משרד התקשורת: "שהוט יקבלו כל חודשיים מיליון ו-2 מיליון ו-3 מיליון שקל קנס" ■ קריאות לקחת להוט את הרישיון

אפרת אהרוני 10.11.2014
ד"ר יפעת בן חי שגב / צילום: איל יצהר

יו"רית מועצת הכבלים והלוויין: "ננקוט יד קשה נגד הוט"

ד"ר יפעת-בן-חי-שגב בראיון ראשון מאז כניסתה לתפקיד: "אם לא אוביל מהלך של דה-רגולציה, ארגיש שנכשלתי" ■ "אם יהיה פיצול של ערוץ 2, יהיה מקום לעוד ערוצים ייעודיים" ■ "צריך לחייב את סלקום ופרטנר בהפקות מקור"

לי-אור אברבך 07.11.2014

בעיית השירות בהוט: נטישת לקוחות המונית - תרחיש אפשרי

מנויי הכבלים התרגלו לרמת שירות שקשה לשנותה, וכל ניסיון לחנך את השוק עלול לגבות מחיר מאוד כבד ■ בקרוב תהיה אופציה לטלוויזיה גם מצד סלקום, בזמן ש-yes ממשיכה לשווק מוצר איכותי ואמין עם רמת שירות טובה

גד פרץ 06.11.2014
מנכ״ל הוט אילן צחי/ צילום: מהוידאו

לא תאמינו מה "תוכנית חיסכון" עוללה למנכ"ל הוט

אילן צחי התראיין ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ונאלץ להתמודד עם "ניסוי" שערכו באולפן - 147 לקוחות שממתינים על הקו למענה של נציג שירות, זמן המתנה ארוך, לקוחות שנאלצו להמתין עד שעתיים למענה ועוד ■ הוט: יש שיפור בשירות

אתר חדשות ערוץ 2 06.11.2014

הוט: זמני ההמתנה במוקד השירות צנחו ב-50% באוקטובר

החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף חברת תקשוב ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"

גד פרץ 05.11.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

סוגיית השירות בהוט מגיעה לוועדת הכלכלה של הכנסת

בעקבות סדרת התחקירים על הוט בתוכנית "צינור לילה", פנה ח"כ מיקי רוזנטל ליו"ר ועדת הכלכלה וביקש לכנס דיון על ממצאי התחקיר ■ הוט: "הטענות בתחקיר - של גורמים אינטרסנטיים המעוניינים לפגוע בחברה"

אפרת אהרוני 04.11.2014
אילן צחי / צילום:  תמר מצפי

מנכ"ל הוט: "השקת דור 4 בישראל פגעה בחוויית הגלישה"

אילן צחי: "אנחנו מוכנים להשקה אבל מתלבטים בשאלת העיתוי, וייתכן שנשיק לאחר מכרז התדרים"

גד פרץ 04.11.2014
יהודה וינשטיין / צילום: איל יצהר

וינשטיין מתנגד להסכם פשרה מתוקן בתביעה ייצוגית נגד הוט

היועמ"ש מתנגד להסכם שלפיו הוט תעניק הטבות ללקוחותיה, במקום פיצוי ישיר לחברי הקבוצה הרלוונטית לתביעה: לקוחות שחוו קשיים בהתנתקות מהוט

מיכל רז-חיימוביץ' 03.11.2014

   454647484950515253545556575859   

   נמצאו 2237 כתבות   |   עמוד 52 מתוך 140