מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, מבקש ממועצת הכבלים להורות להוט להפחית זמנית את מחירי החבילות, כפיצוי על השירות הגרוע והפגיעה בצרכנים ■ הוט: "אנו בעיצומו של תהליך השקעה מאסיבי בשיפור השירות"
שיטת המקל והגזר מול הוט: אם היא תתנגד, היא תסתכן בכך שמשרד התקשורת יקבע מחירים נמוכים יותר לשימוש בתשתיותיה על ידי מתחרים ■ בעבודה הכלכלית שעושה המשרד נמצא כי מחירי השימוש בתשתיות הוט נמוכים בצורה ניכרת לעומת בזק
האסטרטגיה של פטריק דרהי בהוט: 1. לקוח שאינו לקוח טריפל - פחות מעניין. 2. רווח לפני שירות. 3. הישראלים זועמים ונעלבים? לא נורא, יעבור להם
המועצה לא מאשרת את העלאת המחירים בהוט ותערוך בירור בעניין, משום שהחברה לא עדכנה אותה מבעוד מועד ■ הוט: "עדכנו את יו"ר המועצה הקודם"
הוט תחויב בפריסה ארצית ■ כל שנתיים החברה תחויב לחבר 60 יישובים
ההכנסות ירדו ב-4% ברבעון ל-1.02 מיליארד שקל; נמשכת השחיקה בהכנסות מתחום הסלולר ■ יותר מנויים הצטרפו לטריפל ■ המנכ"ל אילן צחי: "יש ירידה בזמני המענה ללקוח; מדדי השירות ילכו וישתפרו עד סוף 2014"
הוט לא הודיעה לאלפי לקוחות על סיום מבצע - והחליטה להעלות להם מחירים באופן שרירותי ■ הוט בתגובה: "מדובר בהעלאה למבצעים מסוימים המשפיעים על פחות מחצי אחוז מלקוחות החברה. אין כל העלאת מחירים גורפת"
ארדן יעזוב את משרד התקשורת בעוד שבועיים ■ הערכה היא שהחלטה בנושא מדיניות התחרות בשוק הקווי תמתין לשר התקשורת הבא
אילן צחי בדיון בכנסת על השירות בהוט: "אין הנחיה לעובדים לשקר; רמת השירות לא מקובלת עליי" ■ נציג משרד התקשורת: "שהוט יקבלו כל חודשיים מיליון ו-2 מיליון ו-3 מיליון שקל קנס" ■ קריאות לקחת להוט את הרישיון
ד"ר יפעת-בן-חי-שגב בראיון ראשון מאז כניסתה לתפקיד: "אם לא אוביל מהלך של דה-רגולציה, ארגיש שנכשלתי" ■ "אם יהיה פיצול של ערוץ 2, יהיה מקום לעוד ערוצים ייעודיים" ■ "צריך לחייב את סלקום ופרטנר בהפקות מקור"
מנויי הכבלים התרגלו לרמת שירות שקשה לשנותה, וכל ניסיון לחנך את השוק עלול לגבות מחיר מאוד כבד ■ בקרוב תהיה אופציה לטלוויזיה גם מצד סלקום, בזמן ש-yes ממשיכה לשווק מוצר איכותי ואמין עם רמת שירות טובה
אילן צחי התראיין ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ונאלץ להתמודד עם "ניסוי" שערכו באולפן - 147 לקוחות שממתינים על הקו למענה של נציג שירות, זמן המתנה ארוך, לקוחות שנאלצו להמתין עד שעתיים למענה ועוד ■ הוט: יש שיפור בשירות
החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף חברת תקשוב ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"
בעקבות סדרת התחקירים על הוט בתוכנית "צינור לילה", פנה ח"כ מיקי רוזנטל ליו"ר ועדת הכלכלה וביקש לכנס דיון על ממצאי התחקיר ■ הוט: "הטענות בתחקיר - של גורמים אינטרסנטיים המעוניינים לפגוע בחברה"
אילן צחי: "אנחנו מוכנים להשקה אבל מתלבטים בשאלת העיתוי, וייתכן שנשיק לאחר מכרז התדרים"
היועמ"ש מתנגד להסכם שלפיו הוט תעניק הטבות ללקוחותיה, במקום פיצוי ישיר לחברי הקבוצה הרלוונטית לתביעה: לקוחות שחוו קשיים בהתנתקות מהוט
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר