מחלקת המחקר בקרדיט סוויס: Numericable, שנשלטת בידי החברה-האם של הוט, אלטיס, צפויה ב-2015-2018 לצמוח 8.9%, קצב שהוא אחד הגבוהים במגזר התקשורת
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות
ל"גלובס" נודע, כי ספקיות האינטרנט קוראות לרשות ההגבלים להתערב בעימות מול בזק והוט בכל הנוגע להעברת לקוחות התשתית וסיכול התחרות ■ דיון בשעה 13:00 אצל אבי ברגר
מונופולים אוהבים להרוויח זמן, להתיש את הרגולטור והמתחרים ולגרום להם להישבר, כי אצל המונופולים השארת המצב על כנו היא הדרך הטובה ביותר להמשיך ולגרוף את השמנת על חשבון הציבור
רפורמת האינטרנט כבר כאן "על הנייר" - אך בפועל מרבית ספקיות האינטרנט יציגו רק בימים הקרובים את חבילות השירות החדשות ■ שאלות ותשובות: אלה הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון בעת מעבר לחבילה חדשה
זאת בשל קשיים שמערימה הוט כדי למנוע שוק סיטונאי על הרשת שלה ■ משרד התקשורת: הוט לא מעבירה מידע טכני מספיק ■ הוט: "נעשה ככל יכולתנו לסייע לקידום התחרות, אך לא ניתן יד לפגיעה בלקוחות"
הוט פרסמה מחירי השימוש בתשתיותיה, והספקיות טוענות: "המחירים גבוהים ב-30% לפחות ממחירי השימוש בתשתיות בזק. נקווה שהמשרד יפעל באותה נחישות נגד הוט כמו שפעל נגד בזק"
האם סלקום מסוגלת לגייס מאות אלפי לקוחות לטלוויזיה שלה?
גורמים בחברות התקשורת שיושבים עם סלקום בדיונים מעריכים כי היא תנצל את חלון הזמן שמאפשר לה להיות החברה הראשונה שתציב תחרות בגזרת הטריפל ■ על משרד התקשורת מופעלים לחצים לפירוק הטריפל של הוט
"פאודה" עשויה להיות הסדרה המדוברת או הסדרה המושמצת של השנה
שורה של הפתעות בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה: אחרי שנדמה היה כי הוא בלתי מנוצח, הפסיד השנה גיא פינס לראשונה בקטגוריית "תוכנית המגזין", כאשר "הצינור" של ערוץ 10 בהגשת גיא לרר לקחה את הפרס
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר
רק עכשיו מבינים את גודל הטעות שנעשתה כאשר משרד התקשורת ויתר על הטיפול בפריקות חבילת הטריפל של הוט ■ וגם: למה לסלקום יש חלון הזדמנויות צר כדי לנסות לקחת מנויי טלוויזיה מהוט?
רפורמת השוק הסיטונאי, שתביא לסיום ההפרדה בין ספק האינטרנט לבין חברת התשתית, יוצאת לדרך ביום שלישי הבא ■ הצרכן ירוויח - אבל לא כמו שחשבו
זאת, בניסיון שלא להתעמת עם משרד התקשורת לקראת הרפורמה בשוק הקווי בשבוע הבא, ועל מנת למנוע קביעת מחיר שלא בהסכמה ■ ספקיות האינטרנט: לא מאמינות שניתן יהיה לחכור תשתיות מהוט לטובת הרחבת התחרות
הוט הגיעה הבוקר לשולחן עגול במשרד התקשורת בהשתתפות המפעילים ונדרשת לאפשר למתחרים נגישות לתשתיותיה לטובת הגברת התחרות במסגרת השוק הסיטונאי ■ הוט טוענת שדרישות המשרד אינן ריאליות
yesאלטיס (altice)בזקהוט מוביילטלוויזיהמיזוגים ורכישותסלקוםפטריק דרהיפלאפוןפרטנר