עובדי השירות הציבורי נהנים בנוסף מ"ביטחון תעסוקתי", וזה שווה הרבה מאוד כסף ■ אין שירות ציבורי שאינו דורש ימי חופשה לעמידה בתורים, תלך-תבוא, הפקיד/ה בהפסקת קפה או בעיצומים
העובדים הסכימו להשעות את העיצומים לצורך מו"מ אינטנסיבי ■ הערכות: המשבר בחברה לקראת סיום
בין היתר כולל ההסכם תוספות שכר מצטברות בשיעור של עשרות אחוזים, בונוס שנתי, מענקים, סבסוד ארוחות, הגדלת ההפרשות לפנסיה ומתן קרן השתלמות, תקציב רווחה לפעילות הוועד, השתתפות בשכר לימוד אקדמאי לילדי העובדים ועוד
מאות נציגי השירות הטלפוני נטשו את ארבעת המוקדים בחברה ואינם נותנים מענה ללקוחות ■ פלאפון: "החברה עושה כל שביכולתה כדי לשוב למענה סדיר" ■ ביה"ד אסר על הוועד להשבית את הרשת הסלולרית
עובדי פירמת רוה"ח עזבו את העבודה וכינסו אסיפת חירום עקב טענות לגרירת רגליים במו"מ להסכם קיבוצי ■ "אם ההנהלה לא תתעשת, נפתח בעיצומים שישפיעו על ביקורת הדוחות"
בדרך להסכם קיבוצי ראשון בפירמת ראיית חשבון בישראל? התאגדות עובדי ארנסט אנד יאנג הכריזה כי "יש התקדמות במו"מ, אך עדיין יש מספר נושאים מהותיים במחלוקת" ■ "ההנהלה גוררת רגליים במו"מ"
(עדכון) - ביה"ד החזיר את הצדדים לשולחן המו"מ במטרה לחתום על הסכם קיבוצי חדש תוך שבוע ■ כל מי שמנסה להגיע לאתר פלאפון מגלה את הכתובת "נשוב בקרוב, אנא נסו מאוחר יותר"
בניגוד לתמונה שמנסה פלאפון לתאר, של מצב קשה שאינו מאפשר שיפור בתנאי העובדים - בשורה התחתונה היא ממשיכה להזרים מאות מיליונים לחברה-האם
יו"ר הוועד: "הם לוקחים משכורות במאות אלפים ומושכים דיבידנדים בעשרות מיליונים" ■ הנהלת החברה: "פלאפון חותרת לסיום הסכסוך בהקדם האפשרי"
בין ההסכמות: הבטחת תנאי העובדים במועד מעבר הבורסה למבנה של חברה למטרות רווח, מענק מיוחד שיינתן בעת השינוי, תוספות שכר וצמצום ההעסקה העקיפה באמצעות קליטת חלק מעובדי הקבלן
מנכ"ל החברה, יורי ברונשטיין, ויו"ר מרחב הנגב בהסתדרות, מאיר בביוף, סיכמו על מו"מ אינטנסיבי של 3 חודשים להשגת הסכם קיבוצי
העלאת השכר הקבועה, "הטייס האוטומטי", תופחת ל-3.5% מדי שנה, במקום 6% עד כה כוחו של הוועד יפחת והוא לא ינהל עוד את גיוס העובדים
אחרי שנתיים של מו"מ נחתם הסכם קיבוצי חדש הנוגע ל-90 עובדים ■ השכר הממוצע בבתי המלאכה יעלה ליותר מ-15 אלף שקל בחודש
הוועד מבקש להעלות את שכר המינימום שלו זוכים מרבית העובדים; לחזק את הביטחון התעסוקתי של העובדים המתמידים, בהם מנהלי תחנות, "שמחליפים אותם כמו גרביים"; לשפר תנאים סוציאליים ונלווים; ולשרש תופעות פסולות לכאורה כמו קניסת עובדים על חוסרים שלא הם אחראים להם
350 עובדי החברה, שהחלה לפעול לפני חודשיים בלבד, מוחים על סירוב לנהל איתם מו"מ על הסכם קיבוצי וטוענים ל"יחס משפיל", לשלילת זכויות חוקיות ולמחדלים הגורמים לעבירות על חוקי התעבורה
זאת על רקע חששות העובדים מהעברת השליטה הצפויה בחברה, שעד כה הייתה בבעלות איש העסקים אליעזר פישמן, שחייב לבנקים כ-4.5 מיליארד שקל ונמצא כעת בהליכים של כינוס
אל עלבזקבית דין לעבודהבנקים בישראלהסתדרות העובדים הכללית החדשהועד עובדיםטייסיםסכסוך עבודהשכרתוספת שכר