רשת האופנה הספרדית העלתה מחירים על חלק מהמוצרים שלה בישראל במהלך השבוע האחרון הן בחנויות הפיזיות והן באתר המקוון • מספר פריטים שנדגמו שיקפו עליית מחיר של כ-8% • בחברה סירבו לומר כמה אחוזים מהמוצרים התייקרו או להגיב לנושא
עוד על פי סוכנות הביטוח מהגדולות בעולם, ההתייקרות במחירי הביטוח כפי שבאו לידי ביטוי במדד שוק הביטוח הגלובלי שלה, הינה בשיעור החד ביותר מאז החלה מגמת ההתייקרות כאמור, ברבעון הרביעי של 2017
אחרי שהחברות חוו פגיעה משמעותית בהיקף השימושים במהלך הסגר, כעת הן מדווחות על עלייה • לאחרונה עדכנה ווינד כי היא מייקרת את המחיר לדקת רכיבה ובירד שינתה את המחירים גם כן • יחד עם הגידול עולה שיעור הנפגעים בתאונות דרכים
התרגיל: השקת מוצר שמוגדר כ“חדש”, אך דומה מאוד למוצר קיים ונמכר באריזה מוקטנת • הרשות להגנת הצרכן בתגובה: גרסה נוספת למוצר קיים לא תיחשב כמוצר חדש
לפסק הדין בעניין המחיר המופרז של קוטג' תנובה יהיו השלכות על מאזן הכוחות בין יצרניות המזון לבין עצמן ובממשק שלהן מול הציבור הרחב • הפסיקה החדשה תסמן ליצרניות המזון, ולא רק לתנובה, שהייקור שנעשה עתה צריך להיות מידתי ו"הוגן"
כמעט עשור לאחר המחאה, נקבע לאחרונה בפסק דין תקדימי כי על תנובה לפצות את הצרכנים ב־20 מיליון שקל בגין מחיר הקוטג' • המבחנים והגבולות שקבע ביהמ"ש ילוו אותנו עוד שנים ארוכות • שני הצדדים מתכוונים לערער לעליון
כוס תה בועות שהתייקרה ב-2 יואן, ארוחת הוט פוט שעלתה ב-6% ושירות אחסון חבילות שהחליט לגבות דמי שימוש • כשהאבטלה בשיא והמשכורות מקוצצות, הסינים נלחמים נגד ההתייקרויות ולפעמים אפילו מנצחים
מדד המחירים בחודש אפריל 2020 מציג עלייה של 2.6 נקודות בהשוואה לאפריל 2019, כך עולה מנתוני סטורנקסט • עליית המחירים נרשמה במקביל לירידה של 1.3% במכירות מוצרי הצריכה לעומת אפריל אשתקד
עליית המחיר המוערכת נאמדת ב-6%-7% במחיר לקמעונאי • שטיבל: "כשנעבור לשימוש במלאי חיטה יקר יותר, ננהג ברגישות האפשרית"
נראה כי הסיבה לאי ההצלחה של מחיר למשתכן היא הניסיון לעקוף את הנוסחה המוכרת של הנדל"ן הישראלי, לפיה מי שמכתיבה את השוק זו מדינת ת"א. מי שרוצה להכות את המחירים בכל המדינה - צריך לפגוע בה • החל מ-2019 כבר לא ניתן לעצור את עליות המחירים. אולי רק מגפה תוכל
מחירי קמח החיטה יעלו ב-7%, כשההתייקרות תיכנס לתוקף ב-8 באפריל; ואילו מחירי קמחים העשויים מכוסמין עומדים לעלות ב-25% החל מ-1 במאי
בדומה למחירי המסיכות והאלכוג'ל, לא מן הנמנע כי כבר בזמן הקרוב נראה את מחיריהם של מוצרי יסוד, שישראל הסירה מהם הפיקוח מהם, נעים בתנודתיות, בדומה לירקות ופירות
כך עולה ממחירון שנשלח לרשתות השיווק והגיע לידי "גלובס" • בחברה טוענים כי זהו מסמך פנימי לצורכי החברה, שהוחלט לפי שעה שלא להוציאו לפועל
אסף דובזינסקי, שמנהל את חברת ההובלה "התנועה עמק חפר": "אנחנו מרגישים מחויבים, כי אספקה של חומרי גלם חייבת להגיע לכל מקום ובזמן" • "הדריכות והעבודה יותר לחוצים, וצריך להיות הרבה יותר יעילים" • עסקים במשבר, מדור חדש
האם חלק מהרשתות לא מצליחות להתאפק ומנצלות את משבר הקורונה? סיירת חירום מטעם המועצה לצרכנות צפויה לבדוק מדי יום כ-150 מוצרים נבחרים בעשרות סניפים ברשתות שיווק שונות
אנשים נשארים בבית ורוכשים יותר לטובת צריכה מיידית וגם "ליתר ביטחון", כשבמקביל נרשמת עלייה במחירים של חלק ניכר מהמוצרים וביטול הנחות שנהוגות בתקופת החג הפסח • כל אלה מבשרים על גידול חד בהכנסות של רשתות המזון ברבעון הראשון השנה - וכנראה גם אל תוך הרבעון השני
רשות התחרותהסדר כובליוקר המחיהמחירי המזוןמשרד הכלכלהניר ברקתקמעונאותרשתות שיווקשטראוסתיאום מחירים