התכנון: באוגוסט תחל הנחת התשתית ל"קו האדום" של הרכבת הקלה בת"א - העבודות יימשכו עד שנת 2021 ■ הצפי: פקקים אדירים, חפירות, רעש אינסופי ורחובות סגורים ■ העסקים הקטנים בפאניקה
העירייה החלה להיערך לקראת שלב ההקמה של הקו האדום ומתכוונת לצאת במסע הסברתי בעירייה מודים: "יהיו הפרעות משמעותיות בתנועה"
כץ: "הכי פופולרי זה להספיד את הרכבת הקלה בגוש דן. אבל תרשו לי להבטיח לכם שההספדים מוקדמים מדי – הרכבת הזו נמצאת בשלבי ביצוע"
מנכ"ל שיכון ובינוי זכיינות: בישראל קיימים מוסדיים שמחפשים להשקיע את כספם לטווח ארוך ובסיכון נמוך
מדובר בתחנה שמתוכננת להיות אחת התחנות הגדולות ביותר של הרכבת הקלה, והיא תכלול 3 מפלסים: לקו האדום, לקו הירוק העתידי ולכרטוס
ועדת חריגים אישרה את העברת תקציב מכרזי התשתיות של נת"ע
במכתב ששלח שגריר בריטניה בישראל לשר התחבורה והגיע לידי "גלובס" הוא משבח את החברה ומעודד את הממשלה להמשיך להעסיקה g החשכ"לית תחליט בשבועות הקרובים אם להורות לנת"ע לפרסם מכרז חדש
למה להמשיך להתעצבן אם יש אמצעי תחבורה זמינים?
כך כתב מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי לממונה, על התקציבים באוצר, אמיר לוי, לקראת פגישה שיקיים היום שר התחבורה ישראל כץ עם בכירי האוצר, במטרה להוציא את הפרויקט מהקיפאון הביורוקרטי שנקלע אליו
בפרויקט הרכבת הקלה כמו במחדל הגז, הציבור משלם את מחיר מדיניות הזיג זג
מי פועל מאחורי הקלעים ומכשיל את הרכבת הקלה בגוש דן?
"אם כל שנתיים-שלוש מתחילים דיונים מחדש, הפרויקט לא יצליח", אומר בראיון ל"גלובס" טוני ברצ'ל, מנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, על רקע הודעת האוצר שהוא עוצר מכרזי הפרויקט לחשיבה מחודשת על אופן ניהול הפרויקט
תשואה של 7%-8% ואפילו של 10% קורצת למשקיעים; תקן החניה החדש יצמצם את היצע החניות החדש ויוסיף להם ביקוש, אבל ההבטחה שנראה מתישהו רכבת קלה בת"א מרחפת מלמעלה
זאת, על רקע התנגדות החשכ"לית לפטור ממכרז שניתן ל-PB שמייעצת לנת"ע בפרויקט ■ גורמים במשרד התחבורה: "השר לא ייתן לעצור את הפרויקט"
מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי הגיב על מכתבו של ראש אגף התקציבים, אמיר לוי, שבו נכתב בין השאר כי "על חברת נת"ע לצאת באופן מיידי למכרז לבחירת חברה מנהלת לפרויקט"
נת"ע חייבת להפסיק לנסות להמציא את הגלגל מחדש
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנת"עעיריית תל אביבתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה