שר התחבורה ישראל כץ נאם היום בכנס תשתיות ישראל השנתי ■ העבודות על הרכבת הקלה בתל אביב לא צפויה להסתיים לפני סוף העשור - אך כץ אופטימי: "פרוייקט מורכב שנתגלעו בו קשיים מסויימים, אך אין לי ספק שיתבצע"
שנתיים אחרי הפעלתה, שהייתה כרוכה בחבלי לידה קשים, מסיעה כיום הרכבת הקלה בירושלים מספר נוסעים דומה לזה של כל הרכבות האחרות במדינה ■ ראיון עם מנכ"ל סיטיפס הזכיינית יהודה שושני
יצחק זוכמן הצהיר על פרט כוזב לכאורה לגבי כישוריו הניהוליים בעת ההתמודדות על תפקיד מנכ"ל החברה לפני שנתיים ■ בחברת ההקמה של הרכבת הקלה אומרים כי זוכמן נבחר לאחר שגבר על מועמדים רבים בזכות הרקורד שלו
החברה המקימה את הרכבת הקלה בגוש דן העבירה את הממצאים ליועמ"ש ולמבקר המדינה ■ ברקע הדברים: מאבק אישי בין המנכ"ל יצחק זוכמן ליו"ר לשעבר מיכאל רצון ■ רצון בתגובה ל"גלובס": הדוח מעולם לא הועבר אליי
לחברת ההקמה המסוכסכת וחסרת הניסיון של הרכבת הקלה אין סיכוי מול אתגרי פרויקט הענק בגוש דן ■ וגם: הסיפור שישאיר אתכם פעורי פה
הסדקים התגלו במהלך בדיקות לקראת הכנות לביצוע עבודות לחיזוק הגשרים בשל חפירת מנהרות הרכבת הקלה ■ נתיבי איילון: "הגשרים יציבים ותקינים ומתוחזקים באופן שוטף"
מש' התחבורה הוא אחד המשרדים הכי לא שקופים, ואפשר רק לדמיין לאן זורמים התקציבים
הכישלון המהדהד של פרויקט הרכבת הקלה בת"א, הניהול הכושל והחריגות האסטרונומיות בתקציב, מותירים את ת"א באותו כאוס תחבורתי, ללא פתרון מניח את הדעת
הממשלה מקריבה את תושבי המרכז הרבים לטובת המעטים בפריפריה ■ שר התחבורה וראש הממשלה נחשבים בציבור למי שהשקיעו רבות בתחבורה, אף על פי שכמעט לא עשו דבר עבור תושבי גוש דן
החברה הממשלתית המבצעת את המיזם הסכימה לשלם 400 מיליון שקל למשרד האדריכלים בעבור הגדלת שיעור התכנון מ-90% ל-100% ובעבור פיקוח
במסגרת העסקה תמכור אלסטום את חלקה (20%) בזכיינית הפרויקט - חברת סיטיפס, תמורת כ-30 מיליון שקל לקרן תש"י, המחזיקה כ-10% ממניות החברה, ולהראל השקעות, המחזיקה כ-20%
חברת הבקרה של המיזם קובעת כי האיחור נובע מעיכובים מתמשכים בלו"ז, הגדלת האומדן התקציבי ומערכת יחסים עכורה בין מנכ"ל החברה המקימה לעובדים ■ החלטת הממשלה: "הפרויקט יגיע להפעלה מלאה לא יאוחר מ-2017"
מנכ"ל נ.ת.ע מנסה לשכור יועץ חיצוני במקום סמנכ"לית הכספים ■ גורמים בחברה אמרו ל"גלובס" כי זהו צעד חריג ביותר, במיוחד לאור העובדה שמדובר בחברה ממשלתית שאחראית על ניהול תקציבים בהיקף מיליארדי שקלים
תוכנית הנדל"ן של גלובס TV: איך תראה מפת התחבורה בגוש דן בעתיד הנראה לעין?
העלות התקציבית המעודכנת של פרויקט הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן: 14.1 מיליארד שקל ■ השר כץ הבטיח היום כי לא יאפשר לאוצר לקצץ בתקציב הפרויקט או לעכבו
הקו האדום של הרכבת הקלה לאורך 23 ק"מ, מפ"ת דרך בני-ברק, ר"ג, ת"א-יפו ובת-ים, אמור להגיע להפעלה מסחרית ב-2018 ולהסיע מדי יום 240 אלף נוסעים
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: נדל"ן למגוריםנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה