בגיל 35 מצאה עצמה גלית אסף שנהר, ממלאת מקום מנכ"ל נת"ע, מנהלת את פרויקט התשתיות המורכב ביותר שנעשה בישראל - הקמת הרכבת הקלה בגוש דן
משרד התחבורה הודיע היום, כי לאחר כשמונה שנים של הקמה, עבודות, אישורים, הנחת תשתיות ונסיעות מבחן, הרכבת הקלה בירושלים סוף סוף תתחיל לפעול, במתכונת מצומצמת
למשרד לביטחון פנים אושרה ההעברה של כ-11 מיליון שקל לצורך זיכיון אבטחת הרכבת הקלה בירושלים שאמורה להתחיל לפעול בזמן הקרוב
הבוררים בין המדינה, העירייה והזכיינית החליטו לא להעניק בשלב זה עדיפות ברמזורים לרכבת הקלה ■ המשמעות: זמני נסיעה ארוכים יותר
התביעה בסך 3 מיליון שקל הוגשה נגד חברת ויאולה ישראל, המתפעלת את הרכבת הקלה עבור הזכיינית סיטי פס ■ הטענה: פגיעה בחופש ההתארגנות של הנהגים
חשבתם שאי-אפשר עוד להפתיע בפרסת הרכבת הקלה? תכירו את הבעיה החדשה
כחודש לפני ההפעלה המתוכננת של הרכבת הקלה, עיריית ירושלים תעכב בחודשיים נוספים את ההפעלה המסחרית ■ מועד ההפעלה הרשמי, לפני הדחייה, הוא ה-8 באוגוסט
בהסתדרות טוענים היום כי חברת וויאולה (קונקס), שאחראית על תפעול הרכבת עבור הזכיינית סיטי פס, החלה להרע תנאים ואף לפטר כמה מהנהגים
תפקיד החברה הבינלאומית יהיה לנהל בקרה ופיקוח אחר התקדמות הפרויקט ועל עמידתו בלוחות הזמנים
עיריית ירושלים הודיעה רשמית כי תחנוך את הרכבת הקלה ב-17 באפריל, ערב פסח - אך כעת שוב תידחה ההשקה
מדובר בגוף האחראי על התכנון והיזום של כל מערך התנועה החדש ההולך ונבנה בעיר ובמרכזו הרכבת הקלה, הקווים המהירים, כבישים, שבילי אופניים ומדרחובים ועוד
(עדכון) - חיים שני בכנס החשכ"ל: "קראתי שיש לנערי האוצר הרשעים 12 מיליארד שקל - אז אין לנו את הכסף הזה" ■ שוקי אורן: "צריך להודות - פרויקט הרכבת הקלה בת"א נכשל"
(עדכון) - שר התחבורה יורה הבטחות בוועידת הנדל"ן של "גלובס": "ישראל תיארה אחרת" ■ יו"ר נת"ע: "הציבור בגוש דן צריך רכבת קלה ומהר"
רמי קירפיץ', שניהל את הקמת הרכבת הקלה בירושלים, מסיק מסקנות: צריך להבין את צרכי הנוסע, להתאים אליהם את התכנון ולהקים רשות מטרופולינית עם סמכויות ממשרד התחבורה
מחר ייצא לדרך המכרז המתייחס להקמת מסילת ברזל באורך של 6.5 ק"מ בין כפר ברוך ליד מגדל העמק לבין נחל עדשים סמוך לעפולה
הרזומה העסקי של פעיל הליכוד וסגן השר לשעבר מיכאל רצון כולל הסתבכויות עם רשויות המס, חובות, שותפים מפוקפקים, והרשימה עוד ארוכה ■ זה לא הפריע לשר התחבורה להפקיד בידיו את פרויקט התשתיות הגדול בתולדות המדינה ■ רצון: הגעתי להישגים; הרקע הפוליטי רק יעזור
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה