הוועד: "נוכיח לממשלה כי הבעלים ומנהלי החברה עושים שימוש ציני בעובדים, וזאת במטרה לפגוע בכושר העבודה בנגב תוך הגדלת הרווח האישי לכיסם"
העובדים הצטרפו להסתדרות הלאומית ודורשים לנהל מו"מ מיידי על זכויותיהם עקב העברת השליטה הצפויה ■ החברה: "חוקי העבודה אינם מופרים, ובוודאי שאין כל הרעת תנאים"
על-פי המכתב של העובדים, "הנהלת הבנק חד-משמעית לא משתפת פעולה" ■ העובדים מציעים תוכנית אסטרטגית משלהם, במסגרתה תהיה התמקדות ב"שמירת הביטחון התעסוקתי, הכלכלי והארגוני של הדיסקונטאים"
יו"ר ועד הטכנאים ברשות השידור, משה שגב, מבין שהשידור הציבורי החדש הוא עובדה קיימת ■ עכשיו הוא נלחם על העתיד: "מעניין אותנו לשמור על האנשים שלנו שימשיכו להתפרנס בכבוד"
עשרות עובדי פרטנר הפגינו מול ביתו של המנכ"ל חיים רומנו והוזמנו לעלות לביתו לשיחה ■ דורשים הכרה בוועד כארגון יציג וחתימת הסכם קיבוצי ■ הנהלת פרטנר טוענת כי תכיר בוועד ברגע שיהיה לעובדים את הרוב הדרוש לכך
אבינועם שושן ליוגב: "אתה תישא באחריות" ■ טוען כי משרות ניהול לא מאוישות בגלל מחלוקת בין יוגב לשר התחבורה ישראל כץ, וקורא למינוי מנהלים מקצועיים ולא מקורבים לפוליטיקאים - בנמל בו עובדים רבים הם בכלל קרובי משפחה
פסק דין בג"ץ, שקבע באופן סופי כי מנהלים אינם יכולים להתבטא נגד התאגדות עובדיהם, משנה את משוואת הכוח בין העובדים להנהלה ■ איך צריכים ארגונים שאין בהם ועד להיערך ליום שבו נציג העובדים ייכנס למשרד המנהל?
יו"ר ההסתדרות: "לא ניתן יד לפגיעה בעבודה המאורגנת" ■ מנכ"ל הנמל: "שושן ייתן את הדין על התנהגותו המופקרת לאחר שהורה לעובדי הנמל לנטוש משמרת בעת חירום ללא סמכות. הבירור המשמעתי יתקיים בפניו או שלא בפניו"
זאת בעקבות שיחה בין יו"ר ההסתדרות למנכ"ל הנמל ■ שושן, שקרא אתמול לעובדי הנמל להפסיק את העבודות אל מול המצב הביטחוני, יעמוד מחר לדין משמעתי
(עדכון) - מהשעה 11 בבוקר ועד לשעה 18:00 עוכבו 69 טיסות יוצאות לחו"ל ורק בשעה זו לוח הטיסות חוזר לפעילות רגילה
שלטים נגד הוועד, החתמה שיטתית על טופסי ביטול ומנהל אגף שהודיע לעובדים: "הגיע הזמן שנאמר את דעתנו, אנחנו לא רוצים פה ועד" ■ החברה: "יש שתי קבוצות פעילות - האחת תומכת בהתארגנות ואחת המתנגדת. המתנגדת אינה ממומנת ע"י החברה"
לא סתם לקח להסתדרות כ"כ הרבה זמן לגייס עובדים בפרטנר
ההסתדרות הודיעה היום למנכ"ל פרטנר, חיים רומנו, כי היא הארגון היציג בקרב 4,000 עובדי החברה, לאחר שלמעלה משליש מהעובדים חתמו על טפסי ההצטרפות ■ פרטנר בתגובה: נבדוק אם אכן מדובר בשליש מהעובדים
(עדכון) ועד עובדי הרכבת: "המחסור בכוח האדם בחברה מתגבר לאור הגדלת היקף העבודה ומוביל לפגיעה חמורה בתנאי עבודתם של העובדים" ■ הנהלת הרכבת: דרישות העובדים הן בגדר "תאוות-בצע"
בנק ישראלבנקים בישראלהסכם קיבוציהסתדרות העובדים הכללית החדשההתאגדות עובדיםמשרד האוצרסכסוך עבודהשביתהשכרתנאי עבודה