בשלב זה לא הוגדר תקציב פרסום סופי, אך ההערכה היא כי הרשת תגביר בקרוב את מהלכי הפרסום שלה
נציגים של חצי חינם, קינג סטור ורמי לוי שיווק השקמה מנהלים מגעים מול מגה לרכישת סניפים ■ בינתיים, עובדי רשת מגה נמצאים בחוסר ודאות וניזונים משמועות
המפעל מייצר מוצרים תחת המותג "מעדני הגליל" ■ בעקבות הקמת המפעל הפסיקה חצי חינם את העבודה עם חברת "מעדני הטלה"
הסכסוך החל לפני כחודש וחצי עקב חיובים חד-צדדיים של חצי חינם, והחריף לאחרונה כשתנובה הודיעה לחצי חינם על ביטול ההנחות על מוצרי החלב
בהתאם לתנאי מכרז הקומבינציה, חברת מגדלי בת הים תקבל את הקרקע חינם, ובתמורה תעביר לעירייה זכויות בחלק מהדירות ושטחי המסחר שייבנה
חצי חינם, מחסני להב, קו-אופ ופרש מרקט הורידו את הגבינה הצהובה "נעם" במעדנייה ואת כל יתר מוצרי טרה שבפיקוח, וזאת עקב צמצום ההנחות לרשתות
הסכסוך המסחרי בין הצדדים פרץ על רקע סירובה של רשת חצי חינם לאשר עליית מחיר של מוצרי עבאדי ■ לאחרונה חזרו גם מוצרי ויסוצקי למדפי חצי חינם
המותג ויסוצקי נעדר ממדפי רשת השיווק במשך מספר חודשים, אך בחצי חינם טענו כי ההיעדרות לא פגעה במכירות קטגוריית התה
הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי וחצי חינם נמשך כבר 8 חודשים, וברשת השיווק טוענים כי לא נרשמה פגיעה במכירות התה ברשת, וכי המחיר לצרכן דווקא ירד
חברת השחר העולה הפסיקה לספק את שוקולד השחר לרשתות יינות ביתן ומחסני כמעט חינם ■ ברשתות נערכים עם רכישות באמצעות סיטונאים
פער של כמעט 50% מפריד בין סל המוצרים הזול לפסח שנמצא בסניף רמי לוי בתלפיות שבירושלים, לבין סל זהה בחצי חינם בחולון - כך לפי בדיקת המרכז למחקרים צרכניים עבור "גלובס" ■ פערים גדולים נמצאו במחירי הירקות והעוף
האירוע, שייערך במתחם שרונים בהוד-השרון החל מ-11 למארס, יכלול מתחמי יופי ואופנה, לייף סטייל, בישום, טרנדים, מתחמי פופ-אפ ועוד
אחרי קרב המחירים במודיעין, שופרסל מוזילה מוצרים למחירי הפסד בערים נוספות ■ ברשת הרביעית מאשימים: "שופרסל הכריזה מלחמה על מי שמוכר בזול"
לפי בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים לקראת החגים, רשתות השיווק הוזילו השבוע מוצרים רבים בעד 50% ■ לקנות עכשיו - או לחכות? ■ מגה בול - הזולה ביותר בחולון; חצי חינם עם הסל הכי יקר ■ צפו בטבלאות המחירים
עוד עולה מהסקר, שנערך עבור ערוץ 9, כי חוויית הקנייה בטיב טעם מוגדרת במגזר הרוסי ככזו ש"אין לה תחליף"
לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות
אושר עדקמעונאותקרפורראובני פרידןרחובותרמי לוירשתות שיווקשוחדשופרסלתקציב פרסום