המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן חצי חינם וטיב טעם נחלשות
העובדים עתרו היום לביהמ"ש בטענה כי מכירת החברות לחצי חינם סוכמה מאחורי גבם, תוך מתן זכויות סוציאליות מפליגות לעובדי פרי גליל, ללא התייחסות לעובדי הקבלן ולזכויות הסוציאליות המגיעות להם
(עדכון) - השופט נתן ארכה של שבוע לגיבוש הסכם סופי הרקע למחלוקת: הבנקים היו משוכנעים כי ההסדר כולל את זכויות כל העובדים - בעוד שההסתדרות והמנהל המיוחד הסדירו רק את זכויות עובדי המפעל בחצור-הגלילית
ההסתדרות, נציגי הבנקים ובעלי רשת חצי חינם הגיעו להסדר שיבטיח את המשך העסקת 200 העובדים הקבועים של פרי גליל תחת ההסכם הקיבוצי שבמסגרתו הועסקו עד היום עיני: "אפשר בהחלט לברך על המוגמר"
הרשת השלישית בגודלה בארץ הופכת לספק דומיננטי עם המותגים ויטה, פרי גליל, יקבי בנימינה וסלטי כיד המלך קמעונאי בכיר: "עד כה עירוב של קמעונאי וספק לא עבד בשל ניגודי אינטרסים בין היותך ספק להיותך קמעונאי"
(עדכון) - מדיניות זו, שהונהגה בחברה בשנתיים האחרונות, הביאה ככל הנראה לדחיית נפילתה המנכ"ל לשעבר של ויטה פרי הגליל, זאב בירנבוים (בתמונה): "הכל אושר וכתוב במאזנים"
בעלי חצי חינם, ש"גלובס" חשף היום את זכייתם בהתמחרות על ויטה פרי הגליל: "אתמול כבר שלחנו משלוח מנות לפורים ל-250 עובדים" קופרלי: "אשה בגיל של אמא שלי שמרוויחה 3,000 שקל בחודש... אנחנו לא רגילים לזה"
ההצעה טעונת אישור של בית המשפט הקונים - משפחת קופרלי וזכי שלום, שרכשו לאחרונה את יקבי בנימינה ב-13.5 מיליון דולר מתסמן כי המגדלים תומכים בהצעת חצי חינם בכל מתווה שיוצע
לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן
מוצרים לתינוקות הם דבר לא זול, וההורים מחפשים כל דרך להוזיל את הקנייה מבדיקה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי מבין הרשתות בתוך העיר - סופר-פארם זולה יותר מניו-פארם, מגה בעיר ושופרסל שלי
בעלי המפעל, המצייר אטריות תחת המותג "אוריינט", טוענים כי עליית מחירים שהנהיגו עקב התייקרות חומרי הגלם - שהתקבלה בהבנה בשאר נקודות המכירה - הובילה לניתוק היחסים עם "חצי חינם" ולירידה של 15% במכירות
חצי חינם המשיכה לצמוח הצמיחה של רבוע כחול עמדה על 1% בלבד, והצמיחה של שופרסל על 6.3% - פחות מצמיחת השוק כולו שוק מוצרי הצריכה כולו רשם בשנה החולפת צמיחה של 9% והסתכם ב-31.1 מיליארד שקל
רמי לוי עדיין מציע את הסל הזול ביותר, אך בפער זניח - כך עולה מהשוואה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" בין רשתות המזון הזולות בדו-קרב בין שופרסל לרבוע כחול - מגה בול אטרקטיבית יותר מהמתחרה שופרסל דיל
כך עולה מהשוואת מחירים בין 8 רשתות - רמי לוי, ממן, יש, מגה, שופרסל דיל, יינות ביתן, חצי חינם וטיב טעם - שבוצעה ע"י חברת "פרייסל" עבור "גלובס" בחלק לא מבוטל מהמוצרים גם חצי חינם נשארת מאחור
ביהמ"ש עיכב את ביצוע צו ההריסה שהוצא לסניף, שנבנה בניגוד לחוק צו ההריסה אמור היה להיכנס לתוקף בסוף החודש - אך נדחה עד לפתיחת סניף "חצי חינם" בהוד-השרון בעוד מספר חודשים, אליו יועברו העובדים
השוואת סלי צריכה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה התייקרות בכל 4 הרשתות שנבדקו - מגה, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם העלייה החדה ביותר - 16.5% - נרשמה בשופרסל דיל, והנמוכה ביותר - 7.7% - במגה
אושר עדקמעונאותקרפורראובני פרידןרחובותרמי לוירשתות שיווקשוחדשופרסלתקציב פרסום