המשווקים בארץ טוענים כי הסיבה היא בעיקר עלויות היבוא והמיסוי, אבל מבחינת הצרכנים הסיבות לא משנות ■ התוצאה: צעצועים כדאי לקנות רק במבצעים או בחו"ל
שבועיים לפני פורים, "גלובס" יוצא למסע בעקבות נסיכות ואבירים - ובודק כמה יעלה לקנות תחפושת בהזמנה אישית, איפה אפשר לשכור תחפושת, ומה צריך כדי להפוך לדמות כחלחלה מ"אווטאר"
השבוע הקרוב אחראי מסורתית ל-15% מפדיון העונה לאחר שבעלי כרטיסי המתנה מחג מולד באים לממשם ולנצלם ■ לאחר עונת הקניות הקטסטרופלית של 2008, המצב טוב בהרבה
בשלב זה מדובר במו"מ ראשוני בלבד, ולא ברור אם יבשיל לידי עסקה ■ קבוצת פישמן מחזיקה בין היתר ברשת הצעצועים טויס אר אס ■ רשת הפיראט האדום, הנמצאת בבעלות ויקטור סלוה, מונה 10 סניפים
כך יבוא סוף לסכסוך משפטי בין השתיים הנמשך מזה 5 שנים ■ ב-2004 תבעה רשת שיווק הצעצועים את הקמעונאית המקוונת בגין הפרת הסכם בלעדיות ■ הסכום שתשלם אמזון נמוך בחצי מהסכום שתבעה טויס אר אס
ענת נתיב, סמנכ"לית השיווק בטויס אר אס: "לראשונה בישראל ובעולם תשתמש רשת צעצועים בעגלות ירוקות העשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. מדובר בחיסכון אדיר ובעזרה בשמירה על איכות הסביבה"
הסניפים החדשים נפתחו בימים אלה בקניון עזריאלי ובמתחם G כפר-סבא מזרח
הסכום הגבוה ששילמה ענקית הצעצועים הבינלאומית עבור הדומיין גרר ספקולציות לגבי המהלכים השיווקיים המתוכננים, בהם ההערכה כי היא מתכוונת להגביר את פעילות המסחר המקוונת שלה
גבר במכרז על 5 משרדים אחרים תקציב הפרסום של הרשת, שטופל בשנים האחרונות בראובני-פרידן, עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון
המתמודדים: ברוקנר-נטע-יער, זרמון-גולדמן, רגב-קויצקי, גליקמן-נטלר-סמסונוב, נפתלי-אברהם וציבלין תקשורת לצעירים תקציב הפרסום של הרשת, שטופל בראובני-פרידן, עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון
דמי השכירות במרכז G סינמה סיטי לחנויות בשטח גדול נעים בין 60 ל-90 דולר למ"ר לחודש
סמנכ"לית השיווק של טויס אר אס: "זו החלטה משותפת לנו ולמשרד הפרסום" נציגי הרשת נפגשים בימים אלה עם משרדי פרסום תקציב הפרסום של טויס אר אס עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר ולא צפוי להשתנות ב-2009
קהל הקונים רמס עובד בסניף וול מארט עם פתיחת החנות, ותקרית ירי סמוך לחנות טויס אר אס הביאה למותם של שניים נוספים דיווחים ראשונים: לא נצפתה ירידה בכמות הקונים
גם אם הוא עוד לא ממש כאן, הרשתות הקמעונאיות כבר מתחילות להרגיש את המיתון: הלקוחות שומרים על הארנק קרוב לכיס ומכרסמים בפדיון "גלובס" סקר רשתות קמעונאיות שונות כדי לבדוק כיצד הן נערכות לשינויים
ג'מבו סטוקהפיראט האדוםחנויות סטוקטהוניה רובלכפר השעשועיםמיכל רז-חיימוביץ'מקס סטוקצעצועיםקמעונאותרמי לוי