טירת צבי

כתבות אחרונות

 

זוגלובק: "ניכנס לכל המוצרים שעשויים מעוף, הודו ובקר"

7 חודשים אחרי ההשקעה המאסיבית במיתוג מחדש, זוגלובק מכוונת גבוה: תתחרה מול תנובה בקטגוריית הבשר הטרי ותגדיל את היקף היצוא ■ היו"ר אלי זוגלובק: "המטרה שלנו היא להיות חברה של מיליארד שקל תוך 3 שנים"

אילנית חיות 23.05.2010

תנובה סוגרת את חטיבת הביצים ואת החברה-הבת תנובה גליל

מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"

אילנית חיות 31.01.2010

המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%

למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"

אילנית חיות 19.10.2009

דודי עזרא: "אין ל'אדום אדום' של תנובה שום סיכוי להצליח"

עזרא, בעל השליטה בקבוצת נטו, יורה לכל הכיוונים ■ על מעדנות: "הרווחנו מהפנצ'ר של תנובה" ■ על טירת צבי: "שופרסל הורידה את מוצרי הקבב שלהם מהמדף" ■ ויש לו גם כוונה להיכנס לתחום חדש: ירקות קפואים

אילנית חיות 09.09.2009

תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2009

נמשכים השינויים בתנובה: דוד לרון מצטרף להנהלת החברה

לרון, שכיהן כמנכ"ל חברת ההסעדה נורקייט, מונה ליו"ר החברות הבנות שאינן חלק מתשלובת החלב ; בשלב ראשון יקבל לרון אחריות על החברות טירת צבי, מאמא עוף, דגי תנובה, אוליביה וחטיבת הבשר

אילנית חיות 03.12.2008

בדיקת "גלובס": פערי מחיר של עשרות אחוזים לטובת מוצרים הנמכרים במשקל לעומת מוצרים ארוזים

כך עולה מהשוואת "גלובס" בין מחיריהם של סלטים, גבינות ונקניקים במשקל - לבין אותם מוצרים בדיוק כאשר הם נמכרים באריזות ; ההפרש הגדול ביותר - קרוב ל-90% - נרשם במחיר גבינת "עמק" של תנובה

אורלי פלג-מזרחי 26.11.2008

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2