כך מעריכים הגורמים האחראים על הפרויקט ■ התוכנית, הכוללת חפירת מנהרה באורך 700 מטר מתחת לקסטל, מעוררת התנגדות רבה מצד תושבי היישובים הסמוכים בגלל הכוונה לבטל את מחלף מוצא ולבנות במקומו גשר
כך אמר נציג משרד התחבורה בדיון בוועדת חוץ וביטחון כפי שדווח בגלי צה"ל ■ נציג משרד התחבורה, ישי טלאור, כי הנהגים הישראלים עלולים לחוש חוסר ביטחון שימנע מהם לנסוע בכביש 443, ועל כן, לפי ההערכות, 20% מהם יעברו לכביש 1
זאת החל מ-1 בדצמבר ■ במסגרת פיילוט תיאסר נסיעת משאיות במשקל של יותר מ-12 טון, בקטע שבין שער הגיא ומחלף שורש לירושלים בין השעות 06:30 עד 09:30 בבוקר
כביש החוף ישודרג לאורך 20 ק"מ, בשני קטעים, ויהפוך לכביש עם 3 נתיבים לכל כיוון ■ כביש 1 ירושלים-ת"א ישודרג בקטע בין שער הגיא למוצא, לאורך 16.5 ק"מ, ככביש ראשי שיכלול 3 נתיבים ■ לידיעת הנהגים
כמה יעלה לכם לצאת מהפקק של המדינה, במחלף שפירים על כביש 1, בדרך לת"א? ■ הצצה ראשונה לפרויקט מיוחד על פקקי התנועה בישראל ■ חלקים נוספים מהפרויקט של מגזין G - מחר ובסופ"ש
שי ברס בראיון בלעדי ל"גלובס נדל"ן": "יש ירידה בתנועת המכוניות באיילון מתחילת המשבר, אך הלחץ יימשך כל עוד משפחות מחוץ לת"א מחזיקות 3 מכוניות" "נתיבי איילון מיצו עצמם; צריך לאשר במשאל-עם הטלת אגרות גודש על כל הכניסות לת"א כי אחרת הכל יהיה פקוק - 1, 431, 4 ,5 ו-20"
רכב פרטי החליק והביא לתאונת שרשרת עם שני אוטובוסים סמוך למחלף שורש שעל כביש מספר 1 לכיוון ת"א כתוצאה מהתאונה חסם האוטובוסים רוחבית את הנתיבים לכיוון ת"א המשטרה סבורה כי הרכב לא נסע בזהירות המתבקשת מתנאי מזג האוויר
נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר)ירושליםכבישיםמירי רגבמשרד התחבורהנתיב תחבורה ציבוריתעמירם ברקתפקקי תנועהתשתיותתשתיות תחבורה