סדרת המחשבים הניידים החדשה של לנובו, שתושק בשבועות הקרובים, תכלול שינוי ניכר בממשק המשתמש הפיזי ■ השינוי המרכזי הוא בתחום העיצוב והוא יכלול את שילוב המקלדת כחלק אינטגרלי מהמחשב
ההשקעה משקפת את הרצון של לנובו לחזק את נוכחותה בישראל באמצעות השקעות עקיפות בחברות ישראליות בתחומי הסלולר, התקשורת, התשתיות הארגוניות והסביבה
כדי להתמודד עם המקבוק-אייר, נכנסו רוב יצרניות המחשבים הגדולות לקטגוריה חדשה: אולטרה-בוק - מוצר הכולל ניידות וחומרה לא פחות טובה מזו של לפטופ, אבל במשקל ובעובי של נטבוק
סמנכ"ל האסטרטגיה בענקית המחשוב לנובו, דן סטון, מספר בריאיון ל"גלובס" על שוק המחשוב המשתנה במהירות: "מחשבי הלוח לא בנויים להחליף את המחשב האישי"
מחשבי All In One הם חיה מוזרה - מדובר במחשב שכולל מסך מגע ואת שאר הרכיבים בתוכו ■ החומרה של הלנובו M90z סבירה מאוד, אבל העיצוב מיושן והמסך לא מדהים
מספר המחשבים הניידים שמכרה אסוס זינק ב-123% ברבעון הראשון ■ זינוק של 180% לסמסונג
לינדה סנפורד, סגנית נשיא בכירה ב-IBM ל"גלובס": "המתחרות החדשות גמישות ומתאימות עצמן לשינויים בשוק" ■ סנפורד חושפת את השינוי הדרמטי שעברה ענקית המחשוב
על-פי נתוני IDC, קטגוריית המחשבים הניידים צמחה ברבעון ב-5.4% ■ בסך-הכול נמכרו 304 אלף מחשבים בישראל, מתוכם 124 אלף שולחניים ו-180 אלף ניידים
אינטל שלחה כ-8 מיליון יחידות של השבב הפגום ליצרניות המחשבים ברחבי העולם בטרם נודע על התקלה
לנובו במענה לאפל: שוקדת על פיתוח ה- LePad וה- LePhone ■ יו"ר לנובו: "היתרון שלנו הוא שאנו מכירים את השוק טוב יותר"
החברה ניצבת כבר במקום החמישי בעולם בשוק המחשבים הניידים, אך לא מתכוונת לעצור על אף הקניבליזציה מצד ה-iPad ■ ג'ורג' סו, מנהל בכיר באסוס: "אנו קרובים להגשמת המטרה"
לפני חשיפת הטבלה כולה - קבלו טעימה של המותגים החדשים במדד וגם של אלה שהתבלטו במיוחד לטובה או לרעה בשנה האחרונה ■ דירוג 100 המותגים השווים ביותר בישראל - של "גלובס", תפן וגיזה-זינגר-אבן - מתפרסם מחר
לפי דיווחים, החברה צפויה לקבל הצעות רכש כבר השבוע ■ בין החברות המתעניינות: HTC ולנובו
חדירת הטלפונים החכמים למגזר העסקי באירופה עלתה מ-47% ב-2008 ל-73% ב-2009 ■ המנהלים אמנם מעדיפים את בלקברי, אך סבורים כי iPhone איכותי יותר ■ בשוק הלפטופים ההעדפה היא למחשבים של דל
על-פי נתוני חברת המחקר IDC שהגיעו לידי "גלובס", לנובו, המדורגת שנייה בטבלת היצרניות המובילות בישראל, הגדילה את המכירות ברבעון הרביעי ב-2009 ב-257% ל-41,520 יחידות
חברות המחקר גרטנר ו-IDC פרסמו את סיכומי הרבעון השלישי, לפיהם הביקושים למחשבים האישיים חוזרים לטפס
HPאפללפטופמחשב ניידמחשביםמחשבים אישייםמיזוגים ורכישותסלולרעבודה בימי קורונהצחי הופמן