העלאה הגבוהה ביותר - במסגרות אשראי ללקוחות שכירים, שם תעלה הריבית במדרגה הראשונה ב-1.5%, לרמה הגבוהה פי למעלה מ-3 מריבית הפריים גם הריבית בחשבונות לתאגידים תתייקר
מי שהשקיע את כספו בפיקדונות בבנק, גילה כי הורדות הריבית בחודשים האחרונים הובילו לתשואה נמוכה במיוחד לפני שמחליטים מה לעשות עם הכסף שלא זז, כדאי לשקול אם להמשיך ללכת על בטוח או לחפש פתרונות חלופיים
"מדובר בבקשה לא מבוססת, לא בהיבט העובדתי ולא בהיבט המשפטי; יש להצטער על כך שגוף בנקאי-עסקי מכובד נוקט באמצעי כזה, וקשה להשתחרר מהרושם שהמטרה העיקרית היתה אך יצירת לחץ על הלקוח"
המותג בנק לאומי ממשיך לצמצם את הפער גם ב-2008, ורושם התחזקות של 6% לעומת ירידה של 8% לבנק הפועלים הלקוחות עדיין לא מבינים מהם ההבדלים בין הבנקים השונים, וכשליש לא מרוצים מהבנק הנוכחי שלהם
גם לאחר שהבנקים יפנו את כל רווחיהם בשנת 2009 לחיזוק ההון ולא יחלקו דיבידנד, היקף ההון שיידרשו לגייס עומד על 10.25 מיליארד שקל
כלכלני הבנק הגרמני: "הבנק פועל לפי אסטרטגיה ברורה, ההנהלה שלו ממוקדת והמודל העסקי שלו מבוסס" "אנו מאמינים כי למזרחי טפחות הזדמנות אף להרוויח מהמשבר הנוכחי, ולהגדיל את נתח השוק שלו"
גם אם מדובר בשדרוג של פורמטים הקיימים זה שנים בבנקים אחרים - מי שמרוויח הוא הצרכן מערכי האקספרס כוללים שעות פתיחה נרחבות וביצוע מגוון פעולות באמצעים וירטואליים, אך העמלות זהות לאלה שבסניף המסורתי
מנכ"ל מזרחי-טפחות בכנס לשכת סוכני ביטוח: "לא יכול להיות שהח"כים, לאחר שיתעשתו, לא יבחנו מחדש את נושא הייעוץ הפנסיוני" "החזרת ניהול החיסכון הפנסיוני לבנקים - דבר שייקרה אבל ייקח עוד זמן"
יונס: תקציב הבונוס השנתי ישקף את הישגי העובדים מזה והמשבר הכלכלי מזה תקציב הבונוס לשנת 2008 יהיה קטן מזה שחולק בשנה שעברה - בגין רווחי 2007
"בעל תיק אשראי סולידי, עם חשיפה מוגבלת לנכסים אקזוטיים" ברקליס-קפיטל: "בהתחשב בתמהיל הפעילות - איננו צופים אזהרת רווח לבנק"
מזרחי טפחות לא נכלל בין הבנקים שהודיעו על הסכמתם האג"ח שיגויס ישמש כהון משני עליון, והערבות תהיה בשיעור של 95% מהסכום שיונפק כל בנק יקבל הקצאה מסכום הערבויות בשיעור חלקו היחסי בנכסי הסיכון המועד האחרון בו יוכלו הבנקים להשתמש בערבויות - 30 בספטמבר 30% מהחיסכון ישאר בידי הבנק, ואילו המדינה תקבל בתמורה עמלת ערבות בשיעור 70% מהחיסכון
סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט
ראובני-פרידן, הבעלים של מרקיורי, מטפל בתקציב הקריאייטיב של מזרחי-טפחות תקציב המדיה של הבנק נוהל עד עתה ע"י יונייטד ועמד ב-2008 עמד על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון
הגיוס, במסגרת החברה להנפקות, מצטרף ל-400 מיליון שקל אותם גייס הבנק לפני שבוע וחצי - במטרה להביא את יחס הלימות ההון של הבנק ל-12%
מייסד קבוצת רב-בריח הגיש בקשת רשות להתגונן מפני תביעת בנק מזרחי-טפחות נגדו, וטוען כי כתב הערבות שהבנק סומך עליו את תביעתו בטל וכי הבנק מנוע מלתבוע אותו בהסתמך עליו
ברבעון הרביעי יגיע מזרחי טפחות לרווח של 126 מיליון שקל ובשנת 2009 יציג תשואה של 9.7% על ההון בן זאב - "קמעונאות זה טוב כאן לא תמצאו דרמה אלא דווקא יציבות"
בנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיבנקים בישראלגיאוקרטוגרפיההבנק הבינלאומיהמומלצותהפרסומות הזכורות והאהובותפרסום בטלוויזיהפרסומות