החברה ייקרה את מוצריה בשוק האמריקאי הנמכרים תחת המותג "סברה" - פעילות שבה היא שותפה עם פפסיקו העולמית • המהלך עשוי להגדיל את צמיחתה ב-2019 • האם מדובר בצעד מקדים לעליות מחירים גם בישראל?
האם החלום על אירופה או אמריקה רלוונטי גם לשוק המזון, והאם המחירים שם נוחים יותר, בזמן שיוקר המחיה בישראל רק עולה ועולה?
יותר מ-16 שקל לק"ג אבוקדו, יותר מ-6 שקל לק"ג בצל • מחירי הירקות טיפסו בכ-10%, ומחירי הפירות עלו בכ-15% מאז 2016 • מי אשם? הווירוסים, יציאת מגדלים מהשוק, מחירי המים או בכלל הצרכנים? • פרשנות
המומלצותהעלאת מחיריםיבואיוקר המחיהמוצרים בפיקוחמותג פרטיקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשטראוס