בתביעה נטען כי מחלבות גד שיווקה מוצרים שעל גבי אריזתם כיתוב מטעה בעניין אחוזי השומן
שוק החלב בישראל רשם מתחילת השנה צמיחה מרשימה של יותר מ-16%, אך זו נובעת לא מעלייה בצריכה אלא כתוצאה מהתייקרות המוצרים טרה, שהשקיעה את כל מרצה במותג מולר, יורדת בקטגוריות האחרות
הקמת המחלבה היא חלק מהחלטה אסטרטגית של החברה להיות בעלת השליטה בכל תהליך הייצור
ארז וולףגלידות פלדמןדיפלומטהעלאת מחיריםיוקר המחיהמינוי בכיריםניר ברקתרמת גןשטראוסתנובה