הנתח של בינג היה בחודש אוגוסט 9.3% מכלל שוק החיפושים המקוונים בארה"ב - עלייה מ-8.9% בחודש יולי ■ גוגל עדיין בראש ושומרת על גודלה ללא שינוי מחודש יולי עם נתח של 64.6%
למרות הבאזז, מעטים חיפשו את טוויטר ■ ביחס למדינות אחרות הישראלים לא חיפשו חופשות זולות, ואף גילו יותר עניין בשפעת החזירים מתושבי מקסיקו ■ סיכום החיפושים הפופולריים בגוגל במחצית הראשונה של השנה
הרשת רוחשת דיבורים על תחליפים ומחליפות. פלא שהוקדמה חשיפת "קפאין"?
מיקרוסופט הציגה ערכת כלים המיועדת להקל על מפתחי אפליקציות עבור ה-iPhone של אפל, לשלב את מנוע החיפוש Bing בפרי יצירתם
עפ"י comScore, נתח השוק של גוגל ירד ביולי, לאחר חצי שנה של התחזקות מתמשכת, לשיעור של 64.7% - בהשוואה ל-65% בחודש שעבר ■ Bing של מיקרוסופט המשיך להתחזק לנתח שוק של 8.9%
הפיצ'ר החדש מאפשר להמחיש את השינויים שחלו במידת העניין בשאילתות מסוימות על ציר הזמן, בעזרת מפה ויזואלית ודינמית, שמדגימה בסרטון וידיאו כיצד תחומי העניין משתנים בתקופות שונות ובמקומות שונים בעולם
comScore: יאהו ומיקרוסופט אמנם קרובות יחדיו לגוגל מבחינת אחוזי נתח שוק החיפוש - 73% לעומת 84% לגוגל, אך משתמשי גוגל מבצעים בממוצע 54.5 חיפושים בחודש - מספר כמעט כפול מיאהו ומיקרוסופט יחדיו
עפ"י סקר שערכה סימנטק, מונח החיפוש הפופולרי ביותר בקרב הילדים הוא "YouTube", במקום השני "גוגל" ואחריו "פייסבוק" ■ מונחי החיפוש "סקס" ופורנו" הגיעו גם הם לרשימת 10 מונחי החיפוש המובילים
הגירסה החדשה לא תהיה שונה מבחינה גרפית, אך תביא שיפורים רבים: "מדובר בצעד ראשון בתהליך שידחוף קדימה את הגודל, המהירות, הדיוק והמובנות של תוצאות החיפוש"
עידו סגל, מייסד הסטארט-אפ iWise: "אנחנו מאפשרים להפוך כל ציטוט למוצר פיזי ומביאים אותו לידי ביטוי גם בצורה קונטקסטואלית וסמנטית"
הממשק החדש במערכת ה-AdWords, שמצמידה פרסומות למילות מפתח במנוע החיפוש שלה, יאפשר ניהול קמפיין מהיר, ברור ואינטואיטיבי - גם למפרסמים בישראל
עמוד הבית המחודש משלב בין התוכן שמציעה יאהו לגולשים לבין גלישה ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר ■ סמנכ"ל הצרכנות: "מדובר בשינוי קיצוני בדרך בה אנו חושבים על המוצר ועל הלקוחות שלנו"
אמר בפסטיבל הפרסום בקאן: "ניתן להיות אופטימיים במידה סבירה לגבי 2010" ■ "ההתאוששות בארה"ב תתחיל בסתיו" ■ על מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט: "בינג הוא מתחרה"
בנוסף, גוגל מתנסה במודל תמחור חדש, ותחייב מפרסמים לשלם לה עמלה רק כאשר הגולש יבצע רכישה בפועל של המוצר המפורסם - ולא בכל פעם שהגולש הקליק על המודעה
מנכ"ל מיקרוסופט עוד לא הרים ידיים בתחרות מול ענקית החיפוש: החברה משיקה פיצ'רים חדשים ומשקיעה סכום של כ-80-100 מיליון דולר בקמפיין פרסומי תומך במנוע החיפוש החדש שלה
כשמפרסם מחליט להשקיע בקמפיין באנרים, עליו לשדרג את מצבו במנועי החיפוש
Bing (בינג)אלפאביתאפלבינה מלאכותיתגוגלחיפוש באינטרנטטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהמונופולמיקרוסופט