זאת בניגוד לפוליסות מקבילות של חברות ביטוח אחרות, שהגדרת "תאונה" אצלן שונה
זאת לאחר 80 שנה מאז הוקמה החברה המהלך כולל לוגו חדש ומארזים חדשים לכל קולקציית הנרות של החברה, השקת אתר אינטרנט וקטלוג מוצרים חדש
כותבת המכתב היא כביכול קרן נאמנות המשווקת עצמה ליועץ חלק מהיועצים נפגעו מהדברים וטענו בפני "גלובס" כי השיטה אינה ראויה מנורה: "אנו מתנצלים אם מישהו מבין הנמענים או הסובבים להם נפגע מהמהלך"
הראל ביטוחחברות אשראיחברות ביטוחחשמליצחק תשובהישראכרטכרטיסי אשראימיזוגים ורכישותמיטבמנורה מבטחים