בטווח שבין "אמא תקני לי" ל"אבא משעמם לי" נערמים זה מעל זה עשרות משחקים ומעלים אבק ■ רגע לפני ההסתערות של החגים על חנויות הצעצועים, "גלובס" מספק עצות להורים שרוצים לתת הכול לילדים שלהם - ונותנים יותר מדי
טוענת כי המשחק שזינגה השיקה לאחרונה, "The Ville", מהווה "העתקה בלתי הולמת" של משחק הפייסבוק "Sims Social"
יש לה 70 מיליון משתמשים רשומים, מחזור של חצי מיליון דולר ביום, 200 עובדים וארבעה בתי סטודיו - אבל עד היום היא פעלה מתחת לרדאר ■ "גלובס" חושף את Plarium הישראלית, שכבשה את שוק המשחקים החברתיים ברוסיה ורוצה לצלוח גם את פייסבוק
סוני מכניסה את ג'יי קיי רולינג הביתה, ומיקרוסופט מאפשרת אימון אישי בשת"פ עם נייקי
רוביו שפיתחה את הלהיט אנגרי בירדס צפויה להנפיק בשנה הבאה ■ הכנסות החברה ב-2011 זינקו פי עשרה, כאשר 30% מהן נובעות ממכירת מוצרים נלווים
זינגה קנתה את מפתחת Draw Something תמורת 180 מיליון דולר ■ לחברה יש בקופה סכום של 1.8 מיליארד דולר והיא בוחנת לא פחות מ-400 חברות גיימינג ■ היעד הבא הוא לחזק את מעמדה בתחום המשחקים בסלולר
זינגה הודיעה היום כי היא רכשה את מפתחת המשחקים לשוק הסלולרי OMGPOP, יצרנית המשחק שהפך ללהיט "Draw Something" ■ שווי השוק של זינגה עומד על כ-9.6 מיליארד דולר
מאחורי משחקי המחשב ישנה תעשיית פרסום שמגלגלת 3.1 מיליארד דולר בשנה
3 חודשים אחרי מדידת הרייטינג של אתרי האינטרנט בישראל אפשר סוף-סוף לקבל תמונת מצב אמיתית לגבי יחסי הכוחות ברשת: איפה קוראים חדשות, כמה שעות מקדישים לאתרי ספורט, כמה גולשים מתעניינים ברכילות, ומי קונה באתרי קופונים?
החברה מעניקה שירות שמאפשר לשחק משחקים ללא קונסולה ■ בין המשקיעים - JVP וקסניה
חברות התוכנה הארגוניות משלבות אלמנטים של משחוק בשיפור החוויה ■ בגרטנר מעריכים ש-70% מהחברות הגדולות בעולם יצטרפו לטרנד המשחוק בשנים הקרובות
בסין צמחה חברה המורכבת מאנשים המתמצאים ברזי האייפד, הגיימינג והרשתות החברתיות, אך נעדרים מיומנויות חברתיות בסיסיות. בניסיון לחוות תקשורת בינאישית אותנטית נוצר במדינה טרנד חדש - מועדונים שבהם יושבים יחד ומשחקים במשחקי קופסה. דיוקנה של חברה בעידן הפוסט-דיגיטלי
החברה הישראלית שייסד ירון לייפנברג נבחרה ע"י אולפני הקולנוע Paramount לייצר את משחק הפייסבוק הרשמי לסרט הרביעי בסדרה הסרטים בכיכובו של טום קרוז
במשחק החדש של זינגה, דרך רשת פייסבוק, צריך המשתמש לתחזק טירה מפוארת לצד לחימה מול אויבים שונים וניהול יומיומי של הממלכה
דוח של חברת המחקר גרטנר: ההכנסות העולמיות מהמדיה החברתית יעלו השנה ב-41.4% לעומת אשתקד ■ יזנקו ב-182% ל-29.1 מיליארד דולר ב-2015
אפליקציותאקזיטיםגיימינגטיוליםילדיםמשחקי וידאומשחקי מחשבסיןעסק ביוםעסקים קטנים ובינוניים