פייסבוק הפכה למגרש המשחקים הגדול בעולם, ובזירה זו יתנהל הקרב הלוהט בינה לבין גוגל
המשחק החדש "מטרופולין" הוא חלק מפעילות התוכן של סלקום אחרי הפרויקטים "אהבה ראשונה", "קן הקוקייה" ו"מגודלים" ■ היקף ההשקעה בפיתוח המשחק נאמד בכמיליון שקל
כך אמר ג'ון פלזנטס, מנכל מפתחת משחקי הרשת פליידום, לאחר שהחברה נרכשה ע"י דיסני בעבור 750 מיליון דולר ■ החברה שיחררה שני משחקים חדשים בשבוע האחרון
כשההוצאה על יום בילוי בפארק מים יכולה להגיע ל-700 שקל למשפחה, שווה לחפש את ההנחות ■ "גלובס" מציע שורה של דרכים להעביר את החופש הגדול עם הילדים - ובודק איך אפשר להוזיל אותן
מצלמת התנועה - Kinect - תאפשר לשחק כדורגל או לנהוג במכונית ללא צורך בשלט
גיל ההרשמה המינימלי הרשמי לפייסבוק עומד על 13 - אך בין העמודים, הקבוצות ודפי המעריצים השונים מסתתרים מיליוני ילדים בגילאי 7-10, כשלאיש אין נתון רשמי על כך ■ האם המשווקים ברשת מפספסים קהל יעד?
קריסטין סגרסטרייל, מייסד ומנכ"ל Playfish, במושב ה-Play בכנס ה-DLD במינכן: "אנו נמצאים בתקופה של גאות בשוק המשחקים החברתיים" ■ "בתוך שנתיים הגענו ל-60 מיליון משתמשים, וזו בהחלט צמיחה מדהימה"
כך עולה מסקר צייטגייסט השנתי של גוגל המדרג את שאילתות החיפוש הפופולריות ■ ביאהו מחפשים את מייקל ג'קסון, ובבינג את טוויטר
לדברי יצרנית המשחק אקטיוויז'ן-בליזארד: מאז 2003 נמכרו כ-55 מיליון יחידות מששת החלקים שיצאו בסדרה
התשובה היא שילוב בין פלסטיק מתוחכם לסיפור מסגרת, סדרת טלוויזיה ואתרי ווב 2.0 ■ שלושה יזמים יהודים-קנדים מסבירים מה זה "באקוגן" ואיך הוא הצליח להשתלט על הילדים ועל הארנק שלכם
זאת גם עבור השימוש במשחקים שניתנים בחינם לגולשים ■ בית ההשקעות ThinkEquity: "שוק המשחקים החברתיים ברשת צפוי לשלש עצמו עד שנת 2012, וקיים בו פוטנציאל רווח של כ-2 מיליארד דולר"
בכך הגדיל הפרסומאי את הנתח שלו באדסמרקט ל-31% והפך לבעל המניות הגדול בחברה ■ את האחזקות שילוח קנה מסוכנות הפרסום מקאן אריקסון, שותפתו במשרד הפרסום שבבעלותו
המוטיב הבולט בתעשיית המשחקים הוא המעבר לממשקים פיזיים, כמו בחיים
אפליקציותאקזיטיםגיימינגטיוליםילדיםמשחקי וידאומשחקי מחשבסיןעסק ביוםעסקים קטנים ובינוניים