אחד מכותרי הדגל של החברה, Medal Of Honor, ספג ביקורות שליליות והמניה ירדה ב-9% בוול סטריט בשבוע שעבר
משחק הקופסה הישראלי מוכר כ-3 מיליון יחידות מחוץ לרשת ■ הסטארט-אפ P-Kama עדכן אותו עם אתר ייעודי ואפליקציית פייסבוק
זאת, עם כניסת חברות ענק כמו גוגל, דיסני ואלקטרוניק ארטס ■ זינגה, כמובן, מושכת את מירב העניין ■ החברות מתחרות אחת בשנייה, אבל מצד שני גם משתפות פעולה
פייסבוק הפכה למגרש המשחקים הגדול בעולם, ובזירה זו יתנהל הקרב הלוהט בינה לבין גוגל
המשחק החדש "מטרופולין" הוא חלק מפעילות התוכן של סלקום אחרי הפרויקטים "אהבה ראשונה", "קן הקוקייה" ו"מגודלים" ■ היקף ההשקעה בפיתוח המשחק נאמד בכמיליון שקל
כך אמר ג'ון פלזנטס, מנכל מפתחת משחקי הרשת פליידום, לאחר שהחברה נרכשה ע"י דיסני בעבור 750 מיליון דולר ■ החברה שיחררה שני משחקים חדשים בשבוע האחרון
כשההוצאה על יום בילוי בפארק מים יכולה להגיע ל-700 שקל למשפחה, שווה לחפש את ההנחות ■ "גלובס" מציע שורה של דרכים להעביר את החופש הגדול עם הילדים - ובודק איך אפשר להוזיל אותן
מצלמת התנועה - Kinect - תאפשר לשחק כדורגל או לנהוג במכונית ללא צורך בשלט
גיל ההרשמה המינימלי הרשמי לפייסבוק עומד על 13 - אך בין העמודים, הקבוצות ודפי המעריצים השונים מסתתרים מיליוני ילדים בגילאי 7-10, כשלאיש אין נתון רשמי על כך ■ האם המשווקים ברשת מפספסים קהל יעד?
קריסטין סגרסטרייל, מייסד ומנכ"ל Playfish, במושב ה-Play בכנס ה-DLD במינכן: "אנו נמצאים בתקופה של גאות בשוק המשחקים החברתיים" ■ "בתוך שנתיים הגענו ל-60 מיליון משתמשים, וזו בהחלט צמיחה מדהימה"
כך עולה מסקר צייטגייסט השנתי של גוגל המדרג את שאילתות החיפוש הפופולריות ■ ביאהו מחפשים את מייקל ג'קסון, ובבינג את טוויטר
לדברי יצרנית המשחק אקטיוויז'ן-בליזארד: מאז 2003 נמכרו כ-55 מיליון יחידות מששת החלקים שיצאו בסדרה
התשובה היא שילוב בין פלסטיק מתוחכם לסיפור מסגרת, סדרת טלוויזיה ואתרי ווב 2.0 ■ שלושה יזמים יהודים-קנדים מסבירים מה זה "באקוגן" ואיך הוא הצליח להשתלט על הילדים ועל הארנק שלכם
זאת גם עבור השימוש במשחקים שניתנים בחינם לגולשים ■ בית ההשקעות ThinkEquity: "שוק המשחקים החברתיים ברשת צפוי לשלש עצמו עד שנת 2012, וקיים בו פוטנציאל רווח של כ-2 מיליארד דולר"
בכך הגדיל הפרסומאי את הנתח שלו באדסמרקט ל-31% והפך לבעל המניות הגדול בחברה ■ את האחזקות שילוח קנה מסוכנות הפרסום מקאן אריקסון, שותפתו במשרד הפרסום שבבעלותו
המוטיב הבולט בתעשיית המשחקים הוא המעבר לממשקים פיזיים, כמו בחיים
אפליקציותאקזיטיםגיימינגילדיםמשחקי וידאומשחקי מחשבניו יורק טיימססיןעסק ביוםעסקים קטנים ובינוניים