חברות הסלולר - שחייבות לתת לכל הלקוחות תנאים שווים גם אם לא קנו מהן את המכשיר - עושות הכול כדי לעקוף את החוק, מסחבת ועד העמסת תשלומים נוספים
כיום אסור להוט לבצע שיווק משותף אלא אם קיבלה לכך אישור ■ בהוט סבורים כי מדובר באפליה, שכן החברה-האם יכולה לשווק כל ספקית אינטרנט למעט הוט-נט
לאחר שבזק הבטיחה כי לא תעתור לבג"ץ נגד ההחלטה האוסרת עליה לגבות תשלום עבור קו ה-Naked Adsl, הודיע משרד התקשורת כי יאפשר לבזק לשווק 8 חבילות שירות בהן משלם הלקוח מחיר קבוע עבור בנק דקות ליעדים נייחים וניידים
הוט הסבירה כי היא מופלית לרעה בכך שאינה יכולה לשווק את החברה-הבת ■ המשרד חושש מביטול ההפרדה המבנית עוד בטרם הוסדרה התחרות בשוק הקווי
יורם שכטר תוקף: "חברות התקשורת מנסות לפגוע בנו כי אנחנו מציעים מחירים טובים יותר" ■ על ברוריה זבולוני, אחותו של הרב איפרגן: "מה הבעיה? אסור לי להקים עסק עם חברה שלי?" ■ "תבינו - שוק התקשורת השתנה"
"בזק והוט גובות מהצרכנים ומספקיות האינטרנט תשלום כפול על אותו שירות"
החל מהיום, מנויים חדשים או כאלה שהתקשרו עם חברות הסלולר החל מנובמבר האחרון, לא ישלמו קנסות יציאה כאשר יבקשו לעזוב את החברה
בדיחה עצובה: אחרי שנים שהאמת המרה ידועה לכל - שהוט לא מוכנה לפרוס תשתיות במקומות שלא כדאי לה כלכלית, משרד התקשורת ממשיך לקבל תלונות על סירובה של החברה לפרוס תשתיות ביישובים מסוימים
אגף התקציבים באוצר כועס על גרונאו שמושך את משרד התקשורת לקיצוניות בפיקוח על בזק ■ האוצר רוצה להקל על בזק ואילו משרד התקשורת רוצה הקלות מותנות בתוצאות
(עדכון) - רביב יצחקי, סמנכ"ל השיווק של Hallo 015: "העסקה גמורה - נגיע להבנות מול פלאפון ונמכור סלולר ללא הגבלה ב-99 שקל; היה ברור שילכלכו עלינו"
במשרד התקשורת הוקמה ועדת איתור למציאת מחליף למנכ"ל הרשות השנייה, וייתכן כי ימונה אדם אחד לתפקיד מנכ"ל הרשות השנייה ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין
Hallo 015 מיהרה לצאת השבוע בהכרזה על שיחות ו-SMS ללא הגבלה ב-99 שקל בחודש ■ מהן השאלות הקשות שצצו, וכיצד הציבור יוכל לסמוך על החברה?
משרד התקשורת סירב כבר מספר פעמים לבקשת בזק לאפשר לה להעניק הנחות ללקוחותיה ■ הפנייה נעשית יום לאחר ביטול התשלום שגובה בזק עבור הקו הערום
מפעילת הסלולר הווירטואלית, שהכריזה על חבילה עם שיחות ו-SMS ללא הגבלה ב-99 שקל בחודש, נותרה ללא תשתית סלולר לאחר שפלאפון הודיעה כי ההסכם בין שתי החברות מבוטל ■ אם משרד התקשורת לא יתערב, Hallo תפנה לביהמ"ש
בשנה החולפת התקבלו 14,413 פניות מהציבור - גידול הנובע בעיקר ממודעות גוברת של הצרכנים ■ אחוז התלונות המוצדקות בסלקום ב-2011 - הקטן ביותר
לחילופין, אומר הבכיר, נצטרך לדאוג ליצירת מבנה שוק שיהיה מאוזן לכולם
wecomבזקדואר ישראלדור 5 בסלולרחברות סלולרטלוויזיהיועז הנדלשלמה קרעיתאגיד השידור "כאן"תשתיות תקשורת