ענן האפר הגעשי באירופה ממשיך לשתק את התחבורה האווירית ביבשת ■ חברות ארקיע וסאן דור הודיעו היום על ביטול טיסות רבות לצפון אירופה ■ במקביל יוצר השיתוק האווירי עומסים בכבישי היבשת וברכבות
חברת השכר של אל-על מתכננת להתחיל להפעיל את הקו באביב הקרוב ■ מחיר הטיסות טרם נקבע ■ גורמים בענף התעופה: "סאן דור מנסה לנעוץ עוד מסמר על המפה, אבל השיקולים הכלכליים כאן לא ברורים"
כך דורשת מהם הנהלת החברה ■ דרישת ההנהלה על רקע בדיקות שעורכת רשות התעופה האזרחית בחברת סאנדור בכל הנוגע לחידוש רישיון ההפעלה המבצעי של החברה שאמור לפוג בסוף חודש דצמבר
מנכ"ל אל-על בראיון בלעדי ל"גלובס", עקב החלטת שר התחבורה לאשר לחברה להפעיל טיסות לאילת: "המאבק המשותף של ארקיע וישראייר הוא דוגמה קלאסית לדואופול" ■ "כרטיס טיסה לאילת ב-117 שקל במקום 370 שקל נשמע אטרקטיבי"
המיליארדר הבריטי, בעלי קבוצת וירג'ין וחברת התעופה וירג'ין, בוחן אפשרות להיכנס לאל-על או לחברת סאן דור כשותף ■ את המגעים מטעמו של ברנסון מוביל איש העסקים גיא רוזנהויז ■ וגם - מי הוא גיא רוזנהויז?
רשות שדות-התעופה: ביולי 2009 עברו בנתב"ג 1.2 מיליון נוסעים ■ ארה"ב היתה היעד המוביל לטיסות של ישראלים: כ-140 אלף ישראלים טסו אליה - גידול של 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
המשבר הביא לפריחת חברות ה"לואו-קוסט", שמציעות לטוס בזול מבלי לקבל כלום מלבד המושב ■ "גלובס" בדק באיזו טיסה תשלמו על קפה, איזו חברה רוצה להטיס אתכם בעמידה, ומי חשבה לדרוש תשלום על הליכה לשירותים
רשות התעופה האזרחית בישראל מנסה בשבועות האחרונים להסדיר את מעמדה המשפטי של החברה, הפועלת כחברת השכר של אל על, במטרה למנוע מצב בו באירופה יסרבו לאשר לסאן דור לנחות ולהמריא משדות התעופה באירופה
אביגל שורקאל עלארקיעחברות תעופהטיסותישראיירמיזוגים ורכישותנתב"גקני רוזנברגשבת