נשיא ארה"ב: "זה אולי לא בא לידי ביטוי בדיווחים בעיתונות, אבל אי אפשר לומר שאני לוחץ יותר על ישראל"
יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל
"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה
יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"
17% מהחשיפה התקשורתית של התחרות היתה חיובית מובהקת, 26% היתה שלילית מובהקת, והשאר ניטרלית ■ יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור היה סביב נושא השיפוט בתחרות והפקטור שניתן לעבודות
יפעת מחקרי מדיה: שווי החשיפה התקשורתית של ביקור האפיפיור נאמד ב-3.3 מיליון שקל במשך 6 ימים בלבד ■ על אף הרעש התקשורתי סביב הביקור, רק 33% מהחשיפה התקשורתית היתה חיובית
יו"ר ועד עובדי חיפה כימיקלים ליו"ר חדשות ערוץ 2: "משפחת עופר היא בעלת השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת. אבקשך לוודא האם יש לכך קשר לאי סיקור מאבקנו" חדשות 2: "המאבק החל רק אתמול, ואנו נסקר אותו"
טוענת כי לדיונים במשפטו של נשיא המדינה לשעבר יש "חשיבות ועניין ציבורי מהמדרגה הראשונה"
יפעת מחקרי מדיה: שווי הסיקור התקשורתי שקיבל ברק עומד על 5.13 מיליון שקל, מתוכם סיקור חיובי למהלך ההצטרפות לנתניהו בשווי של כ-2 מיליון שקל
כך עולה מניתוח של יפעת מחקרי מדיה לקראת הבחירות לבני מגיעה אל קו הסיום עם חשיפה תקשורתית משופרת ברק שואב את כוחו מהסיטואציה הביטחונית עלייה חדה בסיקור של ליברמן בתקופה האחרונה
יפעת מחקרי מדיה: ברק מוביל בסיקור בהקשר לתחום הביטחון, נתניהו מתבסס בתחום הכלכלי, ולבני היא הבולטת ביותר בהתבטאויות בתחום תהליך השלום
המשבר סביב ערוץ 10 זכה בשבועיים האחרונים ל-56 כותרות וכותרות משנה, מתוכן כ-57% כותרות שליליות מובהקות בשווי כספי מצטבר של כ-863 אלף שקל - כך עולה מניתוח של חברת יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס"
איראןאנטישמיותארה"בדונלד טראמפהמומלצותחמאסישראל במלחמהכותרות העיתונים בעולםרצועת עזהתקשורת זרה