החברה לישראל בוחנת פיצול החזקות - תישאר עם כיל ובזן ■ יו"ר החברה לישראל: "כיום החברות שלנו צומחות ומתפתחות והמבנה מאוד מורכב" ■ "קורוס ואיי.סי.פאואר מוערכות כבר היום ביותר ממיליארד וחצי דולר כל אחת"
בכוונת החברה לישראל להימנע מביצוע השקעות בחברות חדשות ■ במסגרת תוכנית הפיצול תרשם החברה החדשה, שתחזיק בטאואר, צין וקורוס, למסחר בבורסה זרה או בבורסה בתל אביב
במקרה שמחזיקי האג"ח יקחו את חברת הספנות לביהמ"ש, תלויה הצלחתם במידת יכולת הנושים להמשיך ולהפעיל את החברה כ"עסק חי" ללא פירוק
לוקחים כי אפשר: הספר נוחי, המשבית עופר, החותך תשובה והספירה נמשכת
החברה לישראל מעקרת את האיום שיש כעת בידי הנושים
קברניטי החברה לישראל, בראשות המנכ"ל ניר גלעד, הציעו לאחרונה, במסגרת דיונים עם נושי צים, לוותר על השליטה בחברת הספנות, במסגרת הסדר החוב המתגבש בחברה
הפטרוכימיים תתקשה למצוא צד ג' שיקנה את מניותיה בבזן
"פייננשל טיימס": החברה לישראל הביעה עניין ברכישת חשמל מתחנת כח העתידה להיבנות בג'נין, בעלות 500 מיליון דולר
במסגרת ההנפקה התחייבה החברה לישראל להזרים 17 מיליון דולר ■ המענק שביקש מנכ"ל החברה, ראסל אלוואנגר, עמד על 848 אלף דולר
בטר פלייס הלכה למקום רע, וכולנו ממש לא במקום טוב יותר
שי אגסי, עידן עופר וניר גלעד; שחצנים, תאבי הון וצדקנים
השגשוג המתמשך בעסקיה של כיל הכניס כסף רב לקופת החברה לישראל. חברו לכך מנכ"ל שאפתני המבקש להצדיק את שכרו - וקיבלתם מתכון לסיכון גבוה
שי אגסי בינואר 2012: "בטר פלייס תצא להנפקה בתוך שנתיים" ■ דפנה אגסי ב-2010: "היעדים שלנו הם מכירה של 100 אלף מכוניות עד 2016"
בטר פלייס זקוקה לעוד 4 שנים לפחות, והשקעות של עוד חצי מיליארד דולר כדי להגיע לאיזון ■ עידן עופר פונה למשקיעים פוטנציאליים בניסיון לגייס כספים ■ דירקטוריון החברה לישראל יתכנס בימים הקרובים ויחליט על גורל החברה
העיתון בחר בעופר לאיש השבוע ומתאר את "השסע הישראלי": "מדינת סטארט-אפ ומדינת סוציאליסטים; מעמד העובדים חש אי אמון כלפי מי שמשתקע בחו"ל" ■ ה"פייננשל טיימס" מתאר את עופר כדמות ידידותית-לבבית וצנועה
"לוידס ליסט": זודיאק טנקרס הזמינה כבר מכלית ראשונה ואחריה צפויות להגיע מכליות נוספות החברה בסינגפור תתוגבר
אלי גליקמןבזןדיבידנדהחברה לישראלאיי.סי.אל (כיל)מכירת מניותספינותצים שירותי ספנותקנוןתובלה ימית