ההכנסות גדלו ב-2% ל-3.16 מיליארד שקל ■ תזרים המזומנים גדל ב-157% לשיא של 804 מיליון שקל ■ פלאפון רשמה שיעור EBITDA של 34.9% ■ בזק בינלאומי עברה לתזרים מזומנים חיובי ■ yes דיווחה על מצבת של 560 אלף מנויים
החברה שתיבחר תבצע עבודה שתשמש מצע לקביעת תעריפים במספר נושאים נוספים בתחום הסלולרי, ובהם התעריף שישלמו מפעילים חדשים שירצו להיכנס לשוק באמצעות שכירת תשתיות מהמפעילים הקיימים
Twisted Fly: בדיון על הפרסומת עלו 3 נושאים עיקריים: המנגינה של הפרסומת, הקריאייטיב של הקמפיין והדיון על פלאפון כחברה
קמפיין המשפחה של סלקום במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות ■ פרסומת הסלבס של רשות המים עדיין האהובה ביותר
נקבע כי העובדת הוכיחה שהקב"ט "תפר לה תיק", זאת "כחלק ממסע נקמה שלו כנגדה מחמת סירובה להיעתר להצעותיו המיניות" ■ ביה"ד: "יש להחמיר עם מעבידים שלא נקטו בפעילות למנוע הטרדה ולחייבם בפיצוי הולם"
השר כחלון בכנס התקשורת של המי"ל: "הוזלה של אחוז אחד בתעריפי השיחות תביא לחיסכון של 125 מיליון שקל לציבור" ■ מנכ"ל בזק, אבי גבאי: אטיאס קבר את גרונאו כי הבין שזו שגיאה לפרק את רשת בזק
האפליקציה מובנית במרבית מכשירי ה-HSPA של פלאפון ומאפשרת צפייה בעשרות ערוצים בעולמות הטלוויזיה, המוזיקה וה-VOD
פלאפון ופרטנר טוענות כי הן מוכרות יותר מחשבים ניידים מהרשתות הקמעונאיות מנגד, באג ואופיס דיפו טוענות כי אצלן הכול בסדר והמכירות שלהן לא ירדו עבור הצרכן החלופות גדלות - ואולי גם המחיר יירד בהתאם
לקראת חג השבועות, תנובה השקיעה בשבוע שעבר כ-278 אלף דולר בקמפיין לגבינות מכבי שירותי בריאות הובילה את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-106 אלף דולר
הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע
הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות
פלאפון השקיעה בחודש החולף 3.8 מיליון דולר בפרסום מסימני הפסח: הקטגוריה המושקעת ביותר בפרסום במארס היתה קטגוריית רשתות השיווק, עם השקעה של 11 מיליון דולר
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה
מדובר בגידול של כ-40% לעומת חג הפסח אשתקד ובמספר הודעות דומה לערב ראש השנה האחרון
yesבזקבזק בינלאומידוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרמינוי בכיריםסלקוםפרטנררן גוראון