יהושע , גליקמן, גלר, ברוקנר ו-JWT הוזמנו להתמודד על החלק שטופל בשלמור ■ במקביל, ראובני-פרידן נפגשים עם שביט כשעל הפרק המרת תקציב פרטנר בנתח מתקציבי המשביר
צפויה להיות החברה הסלולרית הראשונה שתאמץ את טכנולוגיית התאים הסלולריים הקטנים ■ מדובר באנטנות זעירות המתחברות לקו ה-ADSL או למודם הכבלים, וכך לרשת הסלולרית
"גלובס" ואתר השוואת המחירים "כמהזה?" יצאו לבדוק מי מבין חברות הסלולר מציעה את הדיל המשפחתי הכי אטרקטיבי - ומצאו פערים של עשרות אחוזים ■ אורנג' ומירס הפתיעו לטובה
עוד בטבלת המותגים המושקעים: הפרסום הנגטיבי מרים ראש עם הקרב בין מי עדן ותמי 4
משרד התקשורת קיבל תלונות מלקוחות שקיבלו חשבון מנופח במסגרת ההתנתקות שלהם מחברת הסלולר, לאחר שזו חייבה אותם בתשלום אחד עבור יתרת התשלומים על המכשיר
ל"גלובס" נודע כי בשבוע שעבר נפגשו יו"ר החברה אילן בן דב והמנכ"ל יעקב גלברד עם שר התקשורת, וביקשו ממנו להזדרז ולהקצות תדרי LTE במהירות האפשרית
אלון ברמן - סמנכ"ל טכנולוגיות של חברת פרטנר עד לפני 9 חודשים ■ המינוי מבטא ניסיון לאיחוי הקרע בין החברות שנוצר סביב המיכרז בתשתיות הדור הרביעי בפרטנר
כך קבעה השופטת מיכל אגמון-גונן, שדחתה בקשה לתביעה ייצוגית נגד פרטנר בטענה כי החברה מעבירה קווי ביגטוק "רדומים" למנויים אחרים, וקבעה כי תנאי ההסכם מאשרים זאת
היא הולכת ומותירה מאחוריה מיזוגים וסירובים הפוגעים בתעשייה
גזבייה ניאל חולל כבר מהפכת תקשורת אחת בצרפת - וכעת מתכנן אחת גם בישראל ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא מספר על החזון: "אני רוצה שהלקוח יגיד לי 'אתה מטורף'"
החברה מצויה מעט לפני סיום תקופת החממה שלה בכינרות ונצ'רס ■ ההשקעה הראשונית תעמוד על 600 אלף דולר - ובהמשך יינתנו 2 מיליון דולר נוספים בכפוף לתנאים שנקבעו
דחה בקשה לייצוגית נגד סלקום, פרטנר ופלאפון בנושא דמי הקישוריות שגבו בשנת 2003 במשלוח הודעות SMS ביניהן ■ "לא הוכח כי המחיר שנגבה אז - 38 אגורות - היה בלתי סביר"
העסקה עוברת כעת לאישור משרד התקשורת, על פי הערכות: השר כחלון יאשר את העסקה ■ סביר להניח שהמיזוג בין החברות יוביל גם למיזוג בין סלקום לנטוויז'ן
מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי
הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
yesאבי גבאיבזקבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותסלקוםפרסום בטלוויזיהפרסומות