חיים ישראל מרוצה מאוד מתוצאות ענקית התקשורת: "המפעילים הוירטואליים לא יגיעו ל-5% נתח שוק ביחד" ■ "עם התנהלות נכונה - בזק יכולה להציג פער של 10% בדיבידנד מחברות התקשורת האחרות"
אריק אלסטר, מנהל אגף ציוד הקצה בחטיבת השיווק באורנג', מסביר לי את מקור הבעיות
לטענת התובעים, פרטנר טעתה באופן שיטתי ומתמשך בחישוב ההנחות שנתנה ללקוחותיה במסגרת חבילת "אורנג' חברים" ששווקה החל מ-2005 ועד סוף 2009
יחד עם זאת, בחברת הדירוג מעריכים כי החברה תוכל לשרת את החוב בשנה וחצי הקרובות ■ "הירידה ברמת המינוף של החברה תימשך"
מנכ"ל פרטנר בדיון בוועדת הכלכלה על הרפורמות בשוק התקשורת: "לא אתן למישהו להיכנס לי אל הבית ולקחת לי חדר" ■ ח"כ אקוניס למנכ"לי הסלולר: "במשטר טוטליטארי אתם לא הייתם קיימים. מופעלים עלינו לחצים כבדים"
בית המשפט אינו אדיש לסבל שנגרם לאזרח הקטן ע"י חברות הענק: בשני פסקי דין "מרעננים" חייב השופט עודד מאור את פרטנר ואת HOT לפצות את הצרכן בגין עוגמת-הנפש שנגרמה לו מכך שהן דחו אותו ב"לך ושוב"
"ל-9700, המכשיר היקר בתולדותינו, תקלות שלא תיקנו. יכולנו לפתור אותן, אך לא נטרח"
לטענת החברה, קיים פער בין המלצות NERA לתעריף הקישוריות שקבע משרד התקשורת
הקרב בין שאול אלוביץ' לאילן בן-דב, שהחל על שיווק, עבר לזירת המעמד והשליטה בשוק כולו
גבאי תוקף את יו"ר פרטנר על רקע הדיון על הקישוריות ■ גבאי: "לא נממן את החובות של בן-דב" ■ פרטנר: "תגובת מנכ"ל מונופול בזק מוכיחה את טענתנו כי היא הנהנית העיקרית מהמהלך - על חשבון הלקוחות"
והרי התחזית: לחברות הטלפוניה נפל האסימון - הן הבינו שדברים משתנים ויציעו לכם מבצעים
בעל השליטה בפרטנר תקף את הכוונה להוזיל את דמי הקישוריות ■ קורא לצמצום אנטנות הסלולר: "למה צריך 10,000 אתרים בישראל? זה לא נראה טוב" ■ על הכנסת מפעילים נוספים לשוק הסלולר: "אותי מעניין רק דבר אחד בבוקר עם הקפה: מסך שבו כתוב לי 'נטישות' ו'גיוסים'" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
בשונה מפרטנר, פלאפון מציעה תוכניות תעריפים הכוללות סבסוד מכשירים אך גם התחייבות למשך 18 חודשים ■ שירות SMS אינו חלק מהחבילה - יעלה 57 אג' להודעה - סכום גבוה בעשרות אחוזים מהמקובל
במשרד התקשורת ייפגשו מחר עם פרטנר וסלקום במסגרת התוכנית להפחית את דמי הקישוריות, וביום ה' עם פלאפון ■ המשרד נענה לבקשת החברות על רקע טענותיהן שלא ניתן להן מספיק זמן להציג תגובה לתוכנית
החבילות כוללות דקות שיחה וגלישה בסלולר, אינטרנט וטלפוניה קווית, ללא קנסות יציאה וללא התחייבות ■ המהלך, שממותג בשם orangefree, הוא פרי יוזמתו של שחקן הרכש הישן-חדש בחברה, יעקב קדמי, כסמנכ"ל השיווק
פלאפון פרטנר וסלקום העלו בשימועים טיעונים דומים - לרוב מצאו אותן טעויות בעבודה של NERA ■ בימים הקרובים יבדקו במשרד התקשורת את הטענות, וההערכה היא כי המספר המדויק יתברר בתוך שבועיים-שלושה
yesאבי גבאיבזקבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותסלקוםפרסום בטלוויזיהפרסומות