קניות

כתבות אחרונות

 

עוד גימיק של רמי לוי לראש השנה: קנו היום, שלמו בעוד שנה

מבצע זה מתווסף למבצע קודם של לוי, במסגרתו יחלק לכל לקוח 2 ק"ג דג קרפיון במחיר 1 שקל בלבד לק"ג - ללא כל התניית קנייה ■ גם שאר רשתות השיווק נערכות לחגים וישקיעו מיליוני שקלים בהטבות קנייה שונות

אילנית חיות 08.09.2009

הקרב על הקניות לחג: רשת מגה בול תעניק 10 ק"ג ירקות בחינם

זאת על כל קנייה בסך 500 שקל ברשת ■ ההערכה היא כי שווי ההטבה עומד על 30-50 שקל ללקוח ■ ברשת מחסני כמעט חינם מציעים מבחר ירקות במחיר 20 אגורות לק"ג

אילנית חיות ‏ 06.09.2009

הכלכלה שבה למסלולה, הצרכן - לא

האם חגיגת הקניות תחזור - או שהחברות צריכות לחשוב על עולם שיווקי חדש?

שמחה סיגן 26.08.2009

גידול של 2% בשימוש בכרטיסי האשראי בחודש יולי

עלייה משמעותית נרשמה ברכישות מזון ומשקאות, המהווים כ-20% מסך הרכישות בכרטיסי האשראי

אדריאן פילוט 26.08.2009

חגיגת קניות: חודש הרמדאן מכפיל את הצריכה במגזר הערבי

חג הרמדאן הוא פסטיבל של קניות ואוכל הנמשך כחודש, וחברות המזון משקיעות כרבע מתקציבן השנתי במהלך חודש זה ■ אנשי השיווק והפרסום במגזר טוענים כי הרמדאן מהווה גם מנוע צמיחה למשק הישראלי

מתן שירם 25.08.2009

עושים שוק: השווקים בישראל מציעים חוויית קניות חדשה

סיור בשווקים המרכזיים בארץ מגלה כי לצד הדוכנים המסורתיים צצו בשנים האחרונות גם דוכני בוטיק, חנויות אווירה וחנויות מתמחות ■ "גלובס" יצא לבדוק כיצד המגוון משפיע על חוויית הקנייה - וכמה זה עולה לנו

מירב מורן-ולטר ואורלי פלג-מזרחי 22.08.2009

אין צ'ק לילדות - וההורים משלמים את המחיר

מצוידים במזומנים ובכרטיסי אשראי הם חורשים את הקניונים, בוחנים כל פריט במשך שעות, קובעים איזה טרנד ישרוד ולא מוותרים על המותגים המובילים ■ בקושי בני 13-12 - הילדים של היום עושים לכולם בית-ספר

יעל בן ישראל 02.08.2009

חכו לסופ"ש: פירות, ירקות ועוף טרי זולים יותר בימי חמישי

מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" עולה כי פירות וירקות ומוצרי העוף הטרי זולים יותר בימי חמישי לעומת ימי ראשון, עד כדי פער של 25% במחירים ■ בסיכום הסל הכולל, שופרסל דיל מציעה את המחירים הזולים ביותר

מיכל רז-חיימוביץ' 23.07.2009

הארנק סגור: 58% מהישראלים צמצמו את היקף הרכישות ביוני עקב המיתון

עפ"י סקר מיוחד של מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס", המיתון ממשיך להשפיע על כיסו של הישראלי ■ כשליש מהאוכלוסיה מקפיאה או מצמצמת רכישות ■ הנפגעים העיקריים: מבוגרים ובעלי הכנסה נמוכה

דפנה הראל-כפיר 02.07.2009

צאו לקניות, כולכם, עכשיו

הביאו אור למנהרת הפחד שבה נוסעת ישראל מפרוץ מלחמת העולם הכלכלית ה-2

רני רהב 21.06.2009

התאחדות התעשיינים: בשנה האחרונה חלה ירידה של 0.6% בהוצאות משפחה על מזון

משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות

‎‎מירב אנקורי‏ 19.05.2009

בני-הנוער מהדקים חגורה: מנסים לחסוך בהוצאות המשפחה ומחפשים עבודה יותר מתמיד

מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי

דנה בן-נפתלי 13.05.2009

קווים לדמותו של הצרכן הישראלי 2009: מתמקח, מתוחכם ועושה "שיעורי בית"

סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות ; עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר

אפרת אהרוני 28.04.2009

לשכת יועצי המס והאיגוד הארצי למסחר: ירידה של 14% בהיקפי הקניות לפסח

זאת בהשוואה לערב פסח בשנה שעברה ; הירידה החדה ביותר - 18% - נרשמה בענף ההלבשה וההנעלה ובענף המוניות ; ירידה של 16% נרשמה בחנויות רהיטים, כלי בית ומתנות ובקרב בעלי מלאכה ונותני שירותים

אפרת אהרוני 07.04.2009

גיאוקרטוגרפיה: 56% מהצרכנים צמצמו את הוצאותיהם עקב המשבר הכלכלי

מהסקר עולה כי התחום העיקרי שצומצם היה היציאה לבתי-קפה ומסעדות, ו-67% מהצרכנים העידו כי קיצצו בהוצאותיהם בתחום ; 54% מהצרכנים קיצצו בהוצאות המזון עקב המשבר

אורלי פלג-מזרחי‏ 08.03.2009

קונספט חדש לשופינג

מחקרים מגלים שהקניונים לא מספקים את הסחורה והלקוחות מחפשים אלטרנטיבות

שמחה סיגן 19.01.2009

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 459 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 29