מבצע זה מתווסף למבצע קודם של לוי, במסגרתו יחלק לכל לקוח 2 ק"ג דג קרפיון במחיר 1 שקל בלבד לק"ג - ללא כל התניית קנייה ■ גם שאר רשתות השיווק נערכות לחגים וישקיעו מיליוני שקלים בהטבות קנייה שונות
זאת על כל קנייה בסך 500 שקל ברשת ■ ההערכה היא כי שווי ההטבה עומד על 30-50 שקל ללקוח ■ ברשת מחסני כמעט חינם מציעים מבחר ירקות במחיר 20 אגורות לק"ג
האם חגיגת הקניות תחזור - או שהחברות צריכות לחשוב על עולם שיווקי חדש?
עלייה משמעותית נרשמה ברכישות מזון ומשקאות, המהווים כ-20% מסך הרכישות בכרטיסי האשראי
חג הרמדאן הוא פסטיבל של קניות ואוכל הנמשך כחודש, וחברות המזון משקיעות כרבע מתקציבן השנתי במהלך חודש זה ■ אנשי השיווק והפרסום במגזר טוענים כי הרמדאן מהווה גם מנוע צמיחה למשק הישראלי
סיור בשווקים המרכזיים בארץ מגלה כי לצד הדוכנים המסורתיים צצו בשנים האחרונות גם דוכני בוטיק, חנויות אווירה וחנויות מתמחות ■ "גלובס" יצא לבדוק כיצד המגוון משפיע על חוויית הקנייה - וכמה זה עולה לנו
מצוידים במזומנים ובכרטיסי אשראי הם חורשים את הקניונים, בוחנים כל פריט במשך שעות, קובעים איזה טרנד ישרוד ולא מוותרים על המותגים המובילים ■ בקושי בני 13-12 - הילדים של היום עושים לכולם בית-ספר
מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" עולה כי פירות וירקות ומוצרי העוף הטרי זולים יותר בימי חמישי לעומת ימי ראשון, עד כדי פער של 25% במחירים ■ בסיכום הסל הכולל, שופרסל דיל מציעה את המחירים הזולים ביותר
עפ"י סקר מיוחד של מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס", המיתון ממשיך להשפיע על כיסו של הישראלי ■ כשליש מהאוכלוסיה מקפיאה או מצמצמת רכישות ■ הנפגעים העיקריים: מבוגרים ובעלי הכנסה נמוכה
הביאו אור למנהרת הפחד שבה נוסעת ישראל מפרוץ מלחמת העולם הכלכלית ה-2
משק-בית בישראל מוציא כיום על קניית מזון כ-2,057 שקל בממוצע לחודש ■ 23% מהציבור צמצמו באחרונה את כמות הקניות, 12% החלו לקנות אריזות חיסכון, ו-17% צמצמו את תדירות הקניות
מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי
סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר
זאת בהשוואה לערב פסח בשנה שעברה הירידה החדה ביותר - 18% - נרשמה בענף ההלבשה וההנעלה ובענף המוניות ירידה של 16% נרשמה בחנויות רהיטים, כלי בית ומתנות ובקרב בעלי מלאכה ונותני שירותים
מהסקר עולה כי התחום העיקרי שצומצם היה היציאה לבתי-קפה ומסעדות, ו-67% מהצרכנים העידו כי קיצצו בהוצאותיהם בתחום 54% מהצרכנים קיצצו בהוצאות המזון עקב המשבר
מחקרים מגלים שהקניונים לא מספקים את הסחורה והלקוחות מחפשים אלטרנטיבות
אופנהבתי קפההפניקס גמאכרטיסי אשראימבצעיםמוצרי חשמלמסעדותקמעונאותקניוניםקניות באינטרנט