קניות

כתבות אחרונות

 

למרות המבצעים וההנחות: ירידה חדה במכירות הקמעונאיות בארה"ב בנובמבר ודצמבר

דו"ח של חברת מאסטרקארד, מצביע על ירידה של 5.5% בנובמבר ו-8% בדצמבר במכירות הקמעונאיות ; הצרכנים האמריקנים הוציאו 20% פחות על ביגוד לנשים, מוצרי אלקטרוניקה ותכשיטים

אוריאל הרמן 26.12.2008

סקר שילוב עבור "גלובס": כמחצית מהישראלים מצהירים כי נפגעו מהמשבר הכלכלי; 33% חוששים להוציא כרגע כסף - והקפיאו או דחו קניות

בחודשיים האחרונים נרשמה עלייה של 14% בביטולי קניות ; בעלי ההכנסה הממוצעת ביטלו פחות קניות, הן לעומת בעלי הכנסות נמוכות והן לעומת בעלי הכנסות גבוהות ; ישראלים בני יותר מ-50 ביטלו פי 2 קניות בהשוואה לצרכנים צעירים יותר ; 14% מהנשים פדו כספי חסכונות בחודשיים האחרונים - לעומת רק 10% מהגברים

דפנה הראל כפיר 22.12.2008

המיתון כבר פה: גובה הקנייה הממוצעת בכרטיסי אשראי ממשיך לרדת

גובה הקנייה הממוצעת בכרטיס אשראי עמד בנובמבר 2008 על 505 שקל - ירידה של 16% לעומת נובמבר 2007

אילנית חיות 17.12.2008

עקב הירידה בהיקף הקניות בנובמבר: המבצעים מגיעים גם לענף הריהוט

על רקע חשש מהאטה ב-2009, חנויות הריהוט מציעות בימים אלה מגוון מבצעים, חלקם אטרקטיביים מאוד ; פעילות ערה נרשמת גם בזירת הריהוט המשומש, ואתר yad2 מדווח על גידול במספר המוכרים ובמספר הקונים

אפרת אהרוני 14.12.2008

ד"ר רן קיבץ: "לצרכן קשה לפנק את עצמו, אלא אם מדובר בסוג של פרס"

ועידת ישראל האם יש לצרכנים רגשות אשם כשהם קונים מוצרי מותרות? ד"ר רן קיבץ, שמגיע לוועידת ישראל לעסקים, טוען שכן ; במחקר ייחודי הוא טוען כי לא מעט אנשים דוחים סיפוקים ומחליטים לגבי קניותיהם בצורה סגפנית

ענת כהן 07.12.2008

למרות ההכרזות על הוזלות: סל הקניות ברשתות המזון התייקר ב-10% בשנה האחרונה

השוואת סלי צריכה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה התייקרות בכל 4 הרשתות שנבדקו - מגה, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם ; העלייה החדה ביותר - 16.5% - נרשמה בשופרסל דיל, והנמוכה ביותר - 7.7% - במגה

מיכל רז-חיימוביץ' 01.12.2008

פתיחה קטלנית לעונת הקניות בארה"ב: 3 אנשים מצאו את מותם ב"יום שישי השחור"

קהל הקונים רמס עובד בסניף וול מארט עם פתיחת החנות, ותקרית ירי סמוך לחנות טויס אר אס הביאה למותם של שניים נוספים ; דיווחים ראשונים: לא נצפתה ירידה בכמות הקונים

ארז וולברג 29.11.2008

בצל החשש מהשפעות המיתון: רשתות האופנה הקדימו את מבצעי החורף

זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה ; בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי

אילנית חיות 02.11.2008

צרכנות במשבר: יותר מ-25% מהישראלים צמצמו את הצריכה בעקבות המשבר העולמי

סקר מכון "שילוב" עבור "גלובס" מגלה כי 41% מהישראלים נפגעו מהמשבר הכלכלי בעולם, וכמעט 30% דחו קניות לאור המשבר ; הקיצוצים מורגשים בעיקר בתחום המזון, שם 14% מהישראלים מפחיתים את הצריכה

דפנה הראל-כפיר ואורלי פלג-מזרחי 28.10.2008

בעקבות המשבר: האמריקנים שולחים פחות הודעות SMS ויוצאים פחות למסעדות

עפ"י סקרים שערכו סוכנויות הפרסום WPP ו-OMD, הצרכנים בארה"ב שינו בשבועות האחרונים את דפוסי הקנייה שלהם ; באופן כללי הם קונים פחות, בעיקר בגדים ומכוניות

אדוורטייזינג אייג' 12.10.2008

מחכים להוזלות ברשתות: המשבר הפיננסי מדיר שינה גם מעיני הקמעונאים

כרגע המחירים עוד לא זזים למעלה או למטה, אבל הצפי הוא למיתון שיביא לירידה בצריכה ; ברשתות המזון והאופנה חוששים מהפגיעה הקרבה ומניחים שירידת מחירים היא בלתי נמנעת - השאלה היא רק מתי ובאיזה היקף

אילנית חיות 07.10.2008

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 459 כתבות   |   עמוד 29 מתוך 29