ברשת הכלבו נמנעים בשלב זה ממסחר מקוון הכולל משלוח של המוצרים הביתה ■ המנכ"ל אסף בן-דב: "מדובר במהלך ייחודי שמהווה יריית פתיחה לעידן מכירות האונליין של המשביר לצרכן"
קבוצת האופנה השיקה את אתר גולף קידס אונליין ■ זהו שימוש ראשון שהיא עושה בפלטפורמה של אתר Adika שרכשה תמורת עד 40 מיליון שקל
האתר, שעלה ביוזמת שושי אורן ואליאב אללוף, מאפשר לרכוש בגדים ואקססוריז ממעצבים ישראליים, כשכ-30% מסכום הרכישה יועבר לעמותות שונות לבחירת הקונה
האתר של היזם גלעד ברובינסקי מנסה להחזיר את טרנד הקניות הקבוצתיות - עם טוויסט קטן: המחיר יורד ככל שיותר גולשים רוכשים את המוצרים
מה מותר ואסור לרכוש ברשת, כיצד תמנעו מתשלום מכס ומיסים מיותרים ומהם אמצעי התשלום שיגנו על כספכם ■ כל מה שצריך לדעת על רכישות דרך האינטרנט
המודל העסקי מהפכני בפשטותו: הלקוח מגיע לחנות שאינה מחזיקה מלאי, מודד את הבגדים, ויומיים לאחר מכן החבילה אצלו על מפתן הדלת ■ אנדי דאן מספר בראיון בלעדי ל-G על הבשורה הקמעונאית של בונובוס
בתי המשפט בישראל קבעו לאחרונה, בשתי פסיקות שונות, כי דרישת פייפאל לקיים את הדיון לפי הדין בסינגפור, כמו גם דרישת בוקינג.קום לקיים את הדיון לפי הדין ההולנדי - שתיהן תניות מקפחות בחוזה אחיד
והיא אפילו לא סיימה תואר ראשון ■ איך צימרמן תגרום לנו להישאר באתר בלי לעשות השוואת מחירים, מה הייתה הטעות שעלתה לה בשנה של עבודה, ולמה היא חיה בחופש גם כשהיא מוצפת בפרויקטים? ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"
בסוף השבוע עקפה אמזון את וול מארט והייתה לקמעונאית בעלת שווי השוק הגדול בעולם - 249 מיליארד דולר ■ איך הפכה מי שהחלה את דרכה כחנות ספרים מקוונת לאיום הגדול ביותר על רשתות השיווק?
חברת השילוחים RAM הגדילה את אחזקותיה באתר המסחר המקוון הישראלי ל-22%, לאחר שרכשה בפברואר 10% תמורת 5 מיליון שקל ■ מחיר העסקה משקף פרמיה של כ-10% על מחיר השוק הנוכחי של מניית BUY2
הכנסות החברה טיפסו בכ-20% ל-23.18 מיליארד דולר ■ בשוק ציפו להפסד של 13 סנט למניה על הכנסות של 22.4 מיליארד דולר ■ מניית אמזון צנחה מתחילת השנה בכ-50%
רכשה אתר קניות ישראלי בשם my store's, שרשומים בו כיום 400 חנויות ■ מנכ"ל BUY2, אביב רפואה: "הרעיון הוא לייצר שוק מקוון בין מוכרים לקונים ובלי שחקן ביניים שיגזור עמלות"
הכירו את הסטארט-אפ הישראלי Tridshops, שפיתח פלטפורמה חדשנית וראשונה מסוגה בעולם לשופינג חברתי בתלת-ממד
כמעט מחצית מהם עשו זאת מעל 10 פעמים - כך לפי סקר שערך אתר istudent ■ האתר הפופולרי ביותר לקניות: eBay
להזמין פיצה דרך ציוץ בטוויטר או בפקודות קוליות מהאקס בוקס, לקנות ספה מסרטון ביו-טיוב או לרכוש שעון מהפיד של פייסבוק - כך מנסות ענקיות האינטרנט להביא את המסחר המקוון למקומות שבהם נמצאים הגולשים
נניח שצפיתם בסרטון יו-טיוב ואהבתם בגד או רהיט שהופיע בו - בקרוב תוכלו לרכוש אותו בהקלקה עליו ■ כך נראה הדבר הגדול הבא בעולם הקניות באינטרנט שצובר תאוצה
עלי אקספרסSHEINTEMUבוקינגטרמינל Xבלאק פריידיימסחר מקווןקניותשופ אנליטיקסשופרסל