סקר חדש שבוצע עבור חברת השילוח UPS: רק 20% קונים ברשת דרך מחשב נייד או נייח ■ 23% שרוכשים מוצרים אונליין, עושים זאת דרך הרשתות החברתיות - פייסבוק בעיקר
השירות מוצע ע"י אפליקציה חדשה המכונה Mego ■ המחיר: 19 שקל לחבילה ועוד 5 שקלים לכל חבילה נוספת ■ בשלב הראשון השירות יפעל באזור המרכז בלבד
מדובר בעלייה של 4% בהיקף הקונים לעומת סקר דומה מ-2015 ■ 61% מהנשים קונות מוצרי אופנה והנעלה, ו-57% מהגברים קונים גאדג'טים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומשחקי מחשב
המדפים הווירטואליים החלו להחליף את המדפים הפיזיים בסופרמרקט? לפי המספרים, התשובה חיובית ■ "גלובס" בודק: מי מוביל את השוק המקוון, ואילו רשתות צפויות להצטרף?
החוק כיום קובע פיצויים רק במקרים של אובדן החבילה, וכעת מטרת הצעת החוק של ח"כ איתן ברושי היא לקבוע פיצוי גם במקרה של עיכוב
ענקית הקמעונאות eBay חושפת את מרכז הקניות הווירטואלי הראשון מסוגו בעולם, אשר מאפשר לצרכנים לבדוק את המוצרים אותם הם שוקלים לקנות, מבלי לצאת מהבית ■ כך זה עובד
הקניון הווירטואלי יעלה לאוויר ב-2017 ■ סמנכ"ל ביג: "לקונה הישראלי אין פלטפורמה מרוכזת אחת דרכה הוא יכול לקנות כל מותג – וכאן אנחנו נכנסים"
בשורה העליונה דיווחה אמזון על הכנסות של כ-29.1 מיליארד דולר, עלייה של 28% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ומעל צפי אנליסטים לכ-28 מיליארד דולר
ברקליס: לאחר שנתיים מאתגרות, עם השקעות משמעותיות בתשתית ולחצים שנובעים משינויי שערי חליפין, ASOS נמצאת היום במעמד שמאפשר לה להתמקד בתמחור ובהגדלת הוצאות השיווק, דבר שיוביל להרחבת בסיס הלקוחות ולצמיחה במכירות
המזמינות מאתר האופנה Adika יוכלו לקבל את המוצרים תוך שעתיים באמצעות שליחי Gett ■ בשלב הראשון השירות יופעל בת"א, ר"ג, גבעתיים ובני-ברק, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00
Twiggle פיתחה מנוע חיפוש שמסייע בתהליך רכישה באתר קניות, כמו זה של אמזון ■ האלגוריתם שפיתחה החברה מנסה לפענח מה בדיוק מחפש הגולש, שבדרך כלל כותב מה הוא מחפש בשפה די פשוטה
את האתר הקימה ותפעיל הזכיינית המקומית באמצעות צוות Adika המפעיל את אתר גולף קידס ■ האתר הבא שתשיק הקבוצה יהיה של גולף אנד קו
כדי להיכנס לזירה התחרותית, כפר השעשועים תציע זמן אספקה של עד 6 שעות למרבית חלקי הארץ ■ המחירים באתר יהיו זולים ב-5%-15% ממחירי החנויות
לקוחה: "אותו סיפור היה גם לפני מספר שבועות; כשזה קורה יותר מפעם אחת, זה פוגע באמון"
במכתב שנשלח אתמול התבקשו הספקים לאשר עד מחר את השתתפותם בעלויות ההולכות וגדלות של הפעלת האתר ■ הספקים זועמים: "זו חזירות" ■ בתוך שנתיים גדלו מכירותיה של שופרסל באונליין ב-60%
סדרה של איומים מבשרת כבר היום על ירידת קרנם של הקניונים, והוויכוח הלגיטימי שנותר הוא כנראה רק על קצב הדעיכה
עלי אקספרסSHEINTEMUבוקינגטרמינל Xבלאק פריידיימסחר מקווןקניותשופ אנליטיקסשופרסל