סקר מכללת סמי שמעון: 43% סבורים כי אתרי הבנקים וחברות האשראי בישראל ישמרו על פרטיהם בצורה הטובה ביותר ■ 21% לא סומכים על אף גוף ■ 11% בוטחים באתרי קניות בינ"ל, ורק 3% סבורים כי אתרי הקניות הישראליים בטוחים מספיק
מתוכם 85% רכשו באתרים סיניים ■ האתר הסיני המוביל הוא עליאקספרס ■ הקטגוריה הנרכשת ביותר באתרים הסיניים - פריטי אופנה
חיסכון של עד עשרות אלפי שקלים: הכירו את השירות החדש שצובר תאוצה בישראל ומאפשר לישראלים לרכוש מכוניות כמעט חדשות וחלפים לרכב, במחירים שזולים בעשרות אחוזים בהשוואה לנהוג בארץ
השת"פ שהוכרז בין ענקית המכירות המקוונת לבין חברת USHOPSmotors אמור להקל רכישת כלי רכב בני פחות משנתיים או יותר מ-30 ■ המחסום העיקרי: תקנות המכס
היצע המוצרים עדיין לא נקבע ■ המהלך מגיע על רקע הצלחת הפעילות של BoxIt, שמפיצה חבילות דואר לכספות ייעודיות בתחנות דלק
3.5 מיליון חבילות לערך נמסרו מדי חודש ב-2015 לרוכשים מוצרים אונליין ■ איזה אתר עושה מבצעים מיוחדים לישראלים, איפה מתחבאות המציאות, ומי עומד מאחורי המיזם שמאפשר למדוד לפני שמשלמים?
כפתור קנייה היישר מדף הפייסבוק אומץ בשנים האחרונות במדינות שונות בעולם ■ מדוע בארץ עדיין לא אימצו את השיטה, ואילו דרכים מוצאים הצרכנים ובתי העסק כדי לחבר בכל זאת בין חוויית הקנייה ובין הרשת החברתית?
חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים מכוונת לקניות באינטרנט ורוצה לנגוס בנתח של אתרי הסחר בחו"ל, באמצעות דרבון עסקים ישראלים להקים אתרים משלהם ■ הלוואות מחברות כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות
מדובר בצעד ראשון בתוכנית להשקת אתרים גם לרשתות אייס, שקם אלקטריק ואוטו דיפו ■ המנכ"ל זאב קלימי: "בעיית שכר הדירה משמידה רשתות בצורה מטורפת"
גולשים ישראלים מדווחים על חברות שלא רוצות לשלוח סחורה לארץ ■ דואר ישראל: "מדובר במקרים נקודתיים מאוד"
חנויות האופנה בישראל חייבות לאמץ את המכירות באינטרנט
המכירות צפויות להיות גבוהות ב-12% לעומת אשתקד ולעמוד על 2.98 מיליארד דולר
שעון רגיל כל 30 שניות ושעון חכם בכל שתי דקות - אלה בין היתר המוצרים שקנו הישראלים בהמוניהם בסוף השבוע ב-eBay ■ רגע לפני סיום הסייבר מאנדיי, יש עדיין מציאות
מנכ"ל ביג מרכזי קניות, איתן בר-זאב, מודאג ממגמת זליגת הקונים מהחנויות הפיזיות וממרכזי המסחר לקניות באינטרנט
ניתוח של נתוני הקניות בסוף השבוע האחרון מגלים: בעוד שהקניות בבתי הכלבו ובחנויות ירדו בכ-1%, עלו המכירות ברשת ב-10%-20%
עלי אקספרסSHEINTEMUבוקינגטרמינל Xבלאק פריידיימסחר מקווןקניותשופ אנליטיקסשופרסל