בשלב הראשון ייפתח האתר רק ל-10,000 מתוך לקוחות מועדון לייף סטייל במסגרת פיילוט, ובהמשך ייפתח לכל לקוחות הרשת ■ מנכ"ל סופר-פארם על עסקת שופרסל וניו-פארם: "אני חושב שבטווח הארוך זה מיזוג לא טוב שיעלה את המחירים לצרכן"
זירת המכירות של סוחרים קטנים למוצרי וינטג' ועבודת-יד התגאתה בהיותה תאגיד לתועלת הציבור וב"אקולוג משרדי" שדאג להיפטר מהפסולת, אך תוצאותיה הכספיות משכו משקיעים שמעוניינים למתן חלק מערכיה - לעתים בתמיכת המוכרים באתר ■ המנכ"ל כבר פוטר, וכעת נשמעים גם איומים על הפרטה
אתר MINE, בו הושקעו 1.8 מיליון שקל, מתמחה בפריטי יוקרה במצב חדש יחסית וכולל מנגנון לזיהוי זיופים ■ בין המותגים שניתן לרכוש בו: זארה, טופשופ, שאנל ודניאלה להבי - אך לדברי המייסדים, קסטרו לא עברו את הסלקציה האופנתית
לא צריך לספר לכם מה קורה לעסק שלא מפגין נוכחות אינטרנטית, המאפשרת מכירות ישירות לצרכן. נכון, הוא מאבד לקוחות ■ השאלה היא איך עושים את זה נכון
נשיא איגוד לשכות המסחר בוועידת הקמעונאות: "העובדה שכיום כל יחיד בישראל יכול להזמין ביבוא אישי מוצרים בערך של עד 75 דולר ללא תשלום מכס, מס קנייה ומע"מ - בעוד שהרשתות משלמות את מלוא מסי היבוא – יוצרת אי-שוויון"
מיכל חיון וערן שיאון, בעלי 2DO! המתמחה באי-קומרס, מסבירים איך לנהל את הקרב על הצרכן, ולמה כולם רוצים להיות אמזון, אבלאין להם סיכוי - לפחות כרגע
מחזור המכירות של הרשת באונליין, דרך אתר מיי סופרמרקט, עמד עד כה על כ-3%, והיעד הוא להכפילו בתוך שנתיים ■ יינות ביתן נהנית ממאגר נתונים המתבסס על האתר שהיה שייך בעבר למגה, ולכן יהיה לה קל יחסית לטרגט לקוחות
לאומי קארד: עלות ההזמנה הממוצעת לנוסע קטנה ב-2016 ב-4.5%, בעוד מחזורי הקניות בענף התיירות גדלו ב-14% ■ "המלך" החדש של התייר הישראלי: אתר Booking
ענקית הקמעונאות המקוונת מגדילה את נתח השוק שלה בתחום ההלבשה - על חשבון הקמעונאיות המסורתיות
בעולם יש, מתברר, קניונים יצירתיים שנותנים פייט אדיר לקניות באינטרנט - ושורדים
מדובר בחובות כלפי ערוץ 10 ונענע10 בגין שירותי פרסום ■ צ'יינה ביי בתגובה: "אנו נמצאים בתהליך מתקדם של גיוס משקיעים והמומים מהמהלך החד-צדדי מצד מי שהייתה אמורה להיות שותפתנו לדרך"
תקציב הדיגיטל של המיזם, שייקרא BiG פלוס, צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל, ותקציב הטלוויזיה צפוי לעמוד על 7 מיליון שקל - שניהם לפרק זמן של פחות משנה ■ במכרז מתמודדות בין היתר יוניברסל מקאן, TMF וגו אינטראקשן
היקף הקניות המקוונות תופח משנה לשנה, אולם הצרכן הישראלי עדיין נדרש להתמודד עם חסמים רגולטוריים ■ "גלובס" מונה את הגורמים שפוגעים בחוויית השופינג המקוונת
אמזון זכתה להתייחסויות מכל עבר בכנס האי-קומרס ShopTalk והוכיחה כי האובססיה שלה עם הלקוח משתלמת - אך אז עלה נציג עליבאבא ושינה את האיזון עם הנתון לפיו בשנת 2019 הסינים יהיו אחראים ל-55% מהמכירות בעולם ■ רשמים מלאס וגאס
הכנסות הדואר אשתקד ירדו אמנם ב-1.9%, אך הרווח הנקי עלה ל-48.3 מיליון שקל ■ דואר ישראל: "2016 הייתה שנת הסחר המקוון. בשנה זו מסרנו כ-52 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל לישראל"
קרן הסל IBUY, שנוסדה לפני כשנה, מאפשרת חשיפה מפוזרת לתחום המשגשג של קמעונות מקוונת, הצומח במהירות על חשבון הרשתות המסורתיות
עלי אקספרסSHEINTEMUבוקינגטרמינל Xבלאק פריידיימסחר מקווןקניותשופ אנליטיקסשופרסל