זאת בעקבות הרכישות באינטרנט ■ דואר ישראל מקימה בית מיון נפחי לחבילות והחלה לחפש נכס באזור לוד מודיעין להקמת הפרויקט
עפ"י Adobe Digital Index, הצרכנים האמריקאים הוציאו כ-1.1 מיליארד דולר ברכישות מקוונות בלילה שבין חמישי לשישי - עלייה של 22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מגוון רשתות ואתרים ישראלים יוצאים בימים אלה במבצעי בלאק פריידיי ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי רוב ההנחות של הרשתות הישראליות הן סמליות ולא עומדות בסטנדרט מבצעי העומק שגורמים לקהל האמריקאי להסתער על החנויות
73% מהגולשים הישראלים רכשו מוצרים באינטרנט בשנה האחרונה ■ שיעור הרכישות דרך המובייל הכפיל עצמו ל-18% מסך הרכישות ■ מה בעיקר קונים הישראלים באתרים מחו"ל, וממה הם חוששים?
הצרכנים הישראלים מאוד אוהבים שופינג, וקשה להם לעמוד בפיתוי שמציבים ימי המכירות המרוכזים שהחלו לאפיין את חודש נובמבר בשנים האחרונות ■ "גלובס" בודק אילו מבצעים והנחות אפשר למצוא - ומה כדאי לזכור
ה"בלק פריידיי" בארה"ב הכניס 1.5 מיליארד דולר - ובחצי היום של טירוף הקניות הסיני נרשמו רק בעליבאבא קניות בהיקף 9.2 מיליארד דולר
80% מהגולשים הישראלים ביצעו רכישה דרך האינטרנט בשנה החולפת ■ לקראת חג הקניות הישראלי ברשת שיחול בשבוע הבא, טל לב, מנכ"לית אתר באליגם, בריאיון על המגמות והטעם של הצרכן הישראלי
אתרים צרכניים צצים חדשות לבקרים, אך לעתים דווקא השימושיים שבהם נסתרים מן העין ■ "גלובס" מספק הצצה לאתרים שיקלו על חייו של כל צרכן - החל מהשוואת חלפים וטיפולים לרכב ועד קבלת החזרים כספיים על קניות
אירוע Shopping IL יתקיים בימים 11-12 בנובמבר ■ גוגל צופה מכירות אונליין של 30 מיליון שקל
בעת ביצוע התשלום באינטרנט באמצעות שירות MasterPass, צרכנים לא נדרשים למלא את הפרטים האישיים שלהם שוב ושוב בכל חנות מקוונת
לפי סקר שבוצע עבור eBay ישראל, 91% מהגולשים הישראלים רכשו באינטרנט בשנה האחרונה לפחות פעם אחת ■ הקטגוריה המובילה: כרטיסי קולנוע והופעות
בחברה השוודית קלרנה מציעים מודל חדש של חומת תשלום: במקום הליך רישום מסורבל מזינים רק כתובת או מספר טלפון ומתחילים לקרוא; הדרישה לשלם - מגיעה רק אח"כ ■ מי שעומד מאחורי הרעיון הוא הישראלי יובל סמט
רוב בני-הנוער קונים כיום ברשת, כשהארנק האמיתי הוא כמובן זה של ההורים - כך עולה מסקר של חברת הגל החדש ■ בראש מצעד הרכישות נמצאים גאדג'טים, והאתר המוביל הוא eBay ■ קווים לדמותו של הצרכן המקוון הצעיר
חברת SimilarWeb בדקה עבור "גלובס" מהם עשרת המוצרים האהובים על ישראלים באתרי הקניות עלי אקספרס, אמזון ו-ebay
יותר ויותר צרכנים קונים מזון באינטרנט ■ השוואת סלי קניות לחג מגלה פערים גדולים בין הרשת היקרה שופרסל אונליין לבין האתר של רמי לוי ■ בתווך נמצאות יינות ביתן, ויקטורי ומגה ■ עיקר הפערים נמצאו במחירי פירות וירקות
פוקס תציע באמצעות המותג פוקס הום מתנות לחג באתר נפרד שיושב תחת הדומיין של אתר BUY2 ■ ברשת מציינים כי המוצרים נמכרים באתר בהנחה
עלי אקספרסSHEINTEMUבוקינגטרמינל Xבלאק פריידיימסחר מקווןקניותשופ אנליטיקסשופרסל