רכבת ישראל בחרה בחברה שתקים את קו "קשת מודיעין" שיחבר בין מודיעין לקו המהיר לירושלים ■ הקו צפוי להיפתח לשימוש במחצית השנייה של 2019 ■ עלות החיבור: מעל 77 מיליון שקל
ברזי מים נעלמו מהרחוב ומתחנות רכבת אולי כדי לא לפגוע במכירת משקאות
בנייה לא חוקית שמניבה ארנונה שמנה לעיריית פתח-תקווה, מונעת מעשרות אלפי תושבים להגיע לתחנת הרכבת בעיר ■ העירייה: "זה היה כך עוד לפני שראש העיר הנוכחי נבחר"
תשקיע כ-5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות ■ סכום זה כולל את דמי הזיכיון
מבית שאן לחיפה ב-50 דקות: הצצה לתחנת הרכבת הגדולה ביותר שנבנתה במסגרת פרויקט רכבת העמק שהושלם לאחרונה בעלות של 4 מיליארד שקלים, וכולל 26 גשרים ו-3 מנהרות תת-קרקעיות ■ צפו בוידאו
בין המתעניינות בפרויקט החשמול הענק של רכבת ישראל, ואספקת הקרונות החשמליים: יונדאי, סקודה והיטאצ'י
הרכבת בפיילוט בתחנת בנימינה: מקום חניה ייעודי ל-20 מכוניות שבהן יגיעו נהג + שני נוסעים ומעלה ■ הנסיעה המשותפת תבוצע באמצעות אפליקציית Moovit ■ בהתאם לביקוש המהלך יורחב לתחנות נוספות
רכבות עמוסות בנוסעים עומדות על מקומן ואינן זזות, והנוסעים סובלים מצפיפות רבה בתוכן וממתינים לתזוזה
למנות לרכבת ישראל מנכ"ל שאינן נתון לגחמות פוליטיקאים ולרצונות הוועדים
צפריר סיים קדנציה של 5 שנים ויעזוב את הרכבת בחודש אוגוסט
אלסטום תבעה את הרכבת על זכייתה של חברת SEMI הספרדית במכרז תשתיות החשמול בהיקף 2 מיליארד שקל ■ השופטת: "העתירה כמו לקוחה מספר מתח או ריגול"
מדובר בגידול של 17% לעומת החודש המקביל אשתקד (4.6 מיליון) וגידול של 29% לעומת חודש מארס 2014 ■ הגידול הבולט ביותר במספר הנסיעות היה בקו בנימינה-ת"א
חברת ייעוץ בינלאומית המליצה לוועדת היגוי בשיתוף רכבת ישראל, משרד התחבורה ומשרד האוצר לסלול מנהרות באורך 26 ק"מ כדי להתמודד עם הביקוש לנסיעות ב-2040 ולהקים מסילה נוספת מעל הקרקע ■ העלות המוערכת של העבודות: כ-10 מיליארד שקל
הרכבת רכשה מתקני אופניים דו קומתיים כמו אלו שקיימים בהולנד ■ בינתיים מדובר בפיילוט שתקף לתחנות תל אביב והרצליה
מבט על סביבות תחנות הרכבת בערים הקטנות מגלה תמונה עגומה על המצב בישראל
הרווח הנקי צנח בכ-83% ■ נציין כי ב-2014 הרכבת קיבלה הכנסות נוספות בשל הסכם הסובסידיות ולכן הרווח היה גבוה מהרגיל ■ הכנסות הרכבת הסתכמו ב-2015 ב-2.2 מיליארד שקל, ירידה של כ-28% בהשוואה ל-2014 ■ ההכנסות מהסעת נוסעים ב-2015 הסתכמו בכ-775 מיליון שקל
דירקטוריוןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשה שמעונימשרד האוצרמשרד התחבורהרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה