יספקו לרכבת ישראל פתרון לרישות סלולרי שיכסה את כל תנועת הרכבות ברחבי הארץ
בדיקת המבקר מאשרת ממצאים שנחשפו ב"גלובס" וקובעת כי התנהלות הרכבת גרמה לעיכובים של שנים בלוחות הזמנים ■ בנוסף, הרכבת העסיקה יועצים זרים מיותרים בעלות של מיליוני שקלים לשנה
המקטע בין תחנות בנימינה ות"א האוניברסיטה ייסגר מיום שלישי ה-31.10 עד ליום ראשון ה-5.11 ■ משרד התחבורה יתגבר את מערך האוטובוסים; יופעל מערך שאטלים
באירוע הפרידה מתפקידו כמנהל רשות החברות, התייחס אורי יוגב ללחצים שהופעלו עליו כדי למנוע פיטורים של בנו של משה קצב מרכבת ישראל: "לא היה מישהו בצמרת המדינה - קואליציה ואופוזיציה - שלא הרים טלפון"
סימנס גברה על אלסטוס במכרז שהיקפו הכספי עומד על 3.8 מיליארד שקל
אדרעי שימשה כיו"רית הוועד מסוף שנת 2011 ועד להדחתה ע"י ההסתדרות ב-2012 ■ מאז עזיבתה ובזמן כהונתו של ניקה שמחוביץ שהחליף אותה כיו"ר ועד עובדי הרכבת, לא היו שביתות ברכבת ישראל
במחצית הראשונה של השנה הרכבת ביצעה כ-31.5 מיליון נסיעות, בהשוואה ל- 29.4 מיליון נסיעות בתקופה המקבילה אשתקד ■ יציבות בפעילות החברה במגזר המטענים
רכבת ישראל השביתה את הקו והתחנה לצורך עבודות חיבור הקו המהיר לירושלים מ-18 באוגוסט ועד הלילה בשעה 04:00 ■ השבתת הקו יצרה בימים האחרונים פקקי תנועה רבים
רכבת ישראל, שתחנוך באפריל 2018 את הקו המהיר בין ת"א לירושלים, קיימה אתמול את נסיעת המבחן הראשונה שלה בקו החדש, בכדי לבדוק את עמידות הגשרים שנבנו ולקבע את המסילה ■ צפו בווידאו
עם מפקח מיוחד מטעם המדינה, עם קצינת ציות לחוק מטעם סימנס העולמית וללא חשבון בנק בישראל, ד"ר שמואל פלדל חושף כיצד נראים החיים בחברה ואיך מחזירים את האמון
הרכבת תסגור את תחנת הרצליה לצורך עבודות הכנה במסגרת היערכות להפעלת קו מהיר בין ירושלים לתל-אביב
לטענת התובע, לאור עמלה גבוהה שגובה הרכבת מזכיין המכונות האוטומטיות בתחנות, ששיעורה מגיע ל-47% - הנוסעים, שהם בבחינת צרכן שבוי, משלמים מחיר מופקע על משקאות וחטיפים הנמכרים במכונות
ערעור אלסטום ואפקון על זכיית SEMI בהקמת תשתית החשמול ותחזוקתה לעשר שנים ב-2 מיליארד שקל מסתיים בפשרה: אפקון תשולב כקבלנית משנה בפרויקט, ואלסטום תתחזק חצי מהתשתית ב-300 מיליון שקל ל-23 שנה
הקו הישיר מאשדוד לת"א בוטל לפני כשנה ■ קמפיין "50 דקות" מבקש להחזיר את הקו הישיר מאשדוד לת"א ■ הרכבת: "אנו נמצאים בקיבולת המקסימלית מבחינת התשתיות ועושים את מרב המאמצים לשפר את הקווים"
בישיבה, שבה נכחו ראש הממשלה, שרי התחבורה והרווחה וראשי הסיעות החרדיות, נטען כי עבודות הרכבת שתוכננו בדרום "מרחיבות את חילול השם", והוחלט כי "יישמר הסטטוס קוו" ■ העבודות בוטלו על ידי אנשי המקצוע במשרד העבודה והרווחה
על תקציב הפרסום התמודדו גם באומן, גליקמן, אדלר גיתם ו- LEAD
דירקטוריוןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשה שמעונימשרד האוצרמשרד התחבורהרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה