בין היתר יכללו הפרויקטים הקמת מתקני רכבת, מתחמי רכבת, תחנות, שדרוג תחנות, הכפלת מסילות, הקמת קווים חדשים ועוד ■ בחמש השנים הקרובות מתכננת רכבת ישראל להשקיע בפרויקטים שלה כ-30 מיליארד שקל
ברכבת ישראל מסבירים כי הגידול נרשם עקב תגבור רכבות כמענה לעלייה בביקושי הנוסעים באזור גוש דן, בשל השינויים בהסדרי התנועה בעקבות העבודות להקמת הרכבת הקלה
חברת SEMI הגישה הצעה בשווי 2 מיליארד שקל ■ במסגרת הפרויקט יחושמלו 420 ק"מ של קווי מסילות קיימים ומתוכננים, וכן יוקמו תחנות השנאה ומערכות שליטה ובקרה
ברכבת שהובילה חומר גז דליק מנמל אשדוד למסוף הרכבת בעיר התגלתה דליפה קלה מאחד קרונות המטען ■ הרכבת עומדת ומבודדת במסוף רכבות המטען באשדוד ■ לדברי רכבת ישראל, אין פגיעה בתנועת הרכבות ואין סכנת התלקחות
CNR הסינית האשימה את הרכבת בתפירת מכרז הקטרים למידותיה של בומברדייה ■ מדובר במכרז שפורסם כחלק מפרויקט החשמול של הרכבת בשווי מיליארד שקל
ההכנסות ברבעון עלו קלות לכ-558 מיליון שקל ■ את 9 החודשים הראשונים של השנה הרכבת סיימה ברווח של 245.7 מיליון שקל, צניחה של 83% לעומת רווח נקי של 1.5 מיליארד שקל ב-2014 ■ הירידה בתוצאות הושפעה משינוי חשבונאי, והוצאות חד פעמיות לארנונה ותשלומי שכר
רכבת ישראל יצאה בהליך התמחרות בין המתמודדות באחד ממכרזי התשתית הגדולים שידעה ישראל בהיקף כ-3 מיליארד שקל ■ במסגרת בפרויקט יחושמלו 420 ק"מ של מסילות ■ בשבוע הבא יתקבלו ההצעות הסופיות
שנים דחפו לנו לראש שמצד אחד יש עובדים, ומצד שני טייקונים וממשלה ■ אחר כך אנחנו מתפלאים שעובדי הרכבת זורקים אותנו, הנוסעים, באמצע הדרך
העובדים שיעברו מלוד לבאר שבע יקבלו את הפיצוי השנתי, עד הצבתם מחדש במוסך לוד המשודרג
(עדכון) - יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן נפגש עם נציגי ועד העובדים והצדדים הגיעו להסכמות ■ מוקדם יותר היום, ועד העובדים פתח בעיצומי פתע וסגר את קו הוד השרון-ב"ש בשני הכיוונים ■ ביה"ד סירב לבקשת הרכבת להוציא צו מניעה
נוסעים רבים נתקלו בכך: הרכבת מתעכבת בהגעה לתחנה ביותר מ-30 דקות ■ הפיצוי: כרטיס נוסף בחינם ■ הבעיה: לא רק שהרכבת שומרת זאת בסוד, אלא שהפיצוי לא מתאים לבעלי "חופשי-חודשי" ■ הרכבת: הנוהל שונה
הרכבת שנתקעה, הנוסעים שהוזזו ממקום למקום, הצפיפות הנוראית, הרעש והעצבים: צפו בסרטון שממחיש מה קורה כשרכבת אחת נתקעת
נשיאת בית הדין האזורי לעבודה בת"א, השופטת אפרת לקסר: "הלכה פסוקה היא כי ניוד עובדים הוא חלק מהפררוגטיבה הניהולית של המעסיק"
האם מסירת פעילות מרכזית הנוגעת לתחזוקת הרכבת למיקור חוץ היא זו שגרמה לסכסוך בין הנהלת הרכבת לעובדיה? לפי דוח מבקר המדינה - התשובה חיובית
תוכן שיווקי או לא? ההסכם בין הצדדים, עבור התוכנית ששודרה בקיץ האחרון, עמד על 300 אלף שקל ■ במסגרת התוכנית רואיינו ספורטאים ומאמנים במהלך נסיעה ברכבת ■ מועצת הכבלים והלווין: "אגף הפיקוח יבחן את תוכן ההסכם ואת התוכן ששודר"
דירקטוריוןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשה שמעונימשרד האוצרמשרד התחבורהרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה