רמי לוי

כתבות אחרונות

 

רמי לוי: "אני בודק יום-יום מה המחיר אצל המתחרים - ומוריד"

תמחור נכון של מוצרים ושירותים יכול להוביל להצלחה של עסק, ולהיפך - תמחור שגוי עלול להוביל לכישלונו ■ איך מתמחרים נכון? בעלי עסקים מסבירים ונותנים טיפים

ספיר פרץ 08.12.2009

פסגות: קנו מניות רמי לוי ושטראוס - החמות ביותר בסקטור המזון

"לא תם פוטנציאל העליות במניית רמי לוי" - המלצת "קנייה" במחיר יעד של 86 שקל, הגבוה ב-20% ממחיר השוק ■ "נדרש הרבה כדי להזיז את שופרסל ממסלולה - מסקנה הנתמכת בנתחי השוק היציבים על אף המיתון והתחרות"

אביב לוי 08.12.2009

שופרסל, רבוע כחול ורמי לוי במו"מ להקמת סניף בשוק הסיטונאי

הסופרמרקט המיועד ישתרע על שטח של 5,000 מ"ר ■ הרשתות מנהלות שיחות מול 3 הקבוצות שניגשו למכרז השוק הסיטונאי ■ בעלי המתחם טרם הכריזו על תוצאות המכרז, משום שהמכרז נמצא בשלב התמחרות

מיכל מרגלית 07.12.2009

רמי לוי: "שופרסל ריכוזית אבל יצרני המזון לא פחות ריכוזיים"

נהנה מהמיתון: עלייה של 49% במכירות רמי לוי ל-367 מ' ש' ■ בשורה התחתונה הרשת רשמה גידול של 29.5% ברווח הנקי, שהסתכם ב-18.1 מיליון שקל ■ שיעור הגידול במכירות בחנויות הזהות עמד על 13%

אילנית חיות ‏ 29.11.2009

נתוני נילסן לחודש אוקטובר: שופרסל ורבוע כחול יורדות, חצי חינם ורמי לוי עולות

נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר

אילנית חיות 19.11.2009

רמי לוי: "אני רשת השיווק השלישית בגודלה בישראל"

אמר את הדברים בוועידת הקניונים השנתית ■ דבריו של לוי מפתיעים לאור העובדה שבשנים האחרונות חצי חינם נחשבת לרשת השלישית בגודלה בישראל אחרי שופרסל ורבוע כחול, עם נתח שוק כספי של 5.2%-5.5%

אילנית חיות ‏ 17.11.2009

בדיקת "גלובס": סל הקניות השנה זול ב-8% מאשר בשנה שעברה

מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2009

המשביר יקים 20 סניפי סופרמרקט בעשרות מיליוני דולרים

המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות

אילנית חיות 03.11.2009

גזי קפלן: אם צריך אסם תפעל מול הרגולטור נגד המותג הפרטי

המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"

אילנית חיות 03.11.2009

מה קרה לטיב טעם?

איך קרה שטיב טעם נמכרת בשווי נמוך? זה מה שקורה כשאתה שוכח מאיפה התחלת

לילך סיגן 22.10.2009

"מידע שיווקי סי.איי": רמי לוי ובן-דב אנשי השיווק של השנה

חדשות טובות מגזרת השיווק: מנהלי השיווק מעריכים כי היציאה מהמיתון תהיה מהירה ■ רובם מעידים כי לא קיצצו את תקציבי השיווק במהלך ההאטה

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2009

נילסן: שופרסל ורבוע כחול גדלות על חשבון הרשתות הפרטיות

שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%

אילנית חיות 20.10.2009

מפגש הפסגה של בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר יתקיים בנובמבר

ועידת הקניונים הרביעית בשיתוף "גלובס" תתקיים באילת ותכלול מספר שיא של משתתפים ■ יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, תופיע בפני באי הוועידה ותסביר את הרציונל שעמד מאחורי עסקת הרכישה של קניוני אפריקה ישראל

אילנית חיות 18.10.2009

שקרים, הסתה והשמצות

הסדרה החדשה בטלוויזיה הטורקית מוכיחה שאנחנו ה"בד גייז" - וזו עובדה מוגמרת

לילך סיגן 16.10.2009

בדיקת "גלובס": האם המבצעים של רשתות הפארם משתלמים?

רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים

אפרת אהרוני 15.10.2009

תוכנית חדשה בהנחיית לילך סיגן תעסוק בענף הפרסום והשיווק

"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד

שירות גלובס‏ 14.10.2009

   555657585960616263646566676869   

   נמצאו 1093 כתבות   |   עמוד 62 מתוך 69