יו"ר הרשת ל"גלובס": "אם כל העולם היה אותו דבר - כולם היו לובשים סרבל של אתא, נוסעים בפיאט 127 וגרים בדירת 50 מ"ר בשכונות כמו ברוסיה" ■ "לא חושב שרמי לוי בכלל מתחרה שלי. זה כמו השיר שדלומי שרה בגמר"
בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של 26.5% ברווח הנקי ברבעון ל-18.18 מיליון שקל ■ מכירות המותג הפרטי הסתכמו ב-13 מיליון שקל - שיפור של כ-39.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
המבצע לא יהיה מותנה בקנייה אך יהיה מוגבל בכמות לקונה ■ הערכות: מלחמת המחירים והמבצעים ברשתות השיווק תחריף עד ראש השנה ■ במקביל יוצא רמי לוי במבצע חזרה לבית-הספר: 10 מחברות בשקל
נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.9% ביוני ל-20.3% ביולי ■ נתח השוק של שופרסל ירד מ-36.7% ביוני ל-36.1% ביולי ■ חצי חינם מתחזקת ■ המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות
שילוב "מותג פרטי" עשוי להוזיל את הקנייה בסופר ב-20% - כך עולה מהשוואה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" ב-4 רשתות מזון מוזלות ■ מחיר סל: 76 שקל ברמי לוי, 90 שקל בשופרסל דיל
אבנר חגי, מבעלי השליטה בחברת בריינסוויי, מכר מניות ב-15.6 מיליון שקל ■ יפתח רוט, גם הוא מבעלי השליטה בחברה, מכר מניות תמורת 674 אלף שקל ומתחילת השנה מימש ב-1.8 מיליון שקל
רמי לוי נסחרת בדיסקאונט חריג של 27% ■ חלק ממניות חברות המזון מתומחרות באופן מלא ואף מעבר לכך ■ ההמלצה לשופרסל עולה ל"תשואת יתר" מ"תשואת שוק", ומחיר היעד עולה ל-18.7 שקל המשקף 17% דיסקאונט
לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)
מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" עולה כי פירות וירקות ומוצרי העוף הטרי זולים יותר בימי חמישי לעומת ימי ראשון, עד כדי פער של 25% במחירים ■ בסיכום הסל הכולל, שופרסל דיל מציעה את המחירים הזולים ביותר
על-פי סקר של מכון שילוב Millward Brown שנערך עבור "גלובס", רמי לוי היא הרשת הפופולרית ביותר באזור ירושלים, ואילו שופרסל היא הרשת הפופולרית ביותר בצפון ובדרום
כוחם של המינימרקטים הפרטיים נשחק ■ ביוני עמד נתח השוק של שופרסל על 36.7% ונתח השוק של רבוע כחול על 19.9% - בדומה למאי 2009 ■ נתח השוק של רמי לוי ביוני עמד על 4.7% לעומת 4.5% במאי 2009
בשיחת "אחד על אחד" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, לפרסומאית יפית גרינברג: "במיתון אנו רואים עלייה במכירות, כי מי שלא יכול לקנות ברשתות היקרות עובר אלינו"
ההסתדרות ואיגוד לשכות המסחר גיבשו הסכם קיבוצי מיוחד מול שופרסל ורבוע כחול, שיסדיר תנאים אחידים להעסקת העובדים בענף
לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, שופרסל נהנית מהנאמנות הגבוהה ביותר (76%) מבין רשתות השיווק ■ אחריה בפער קטן: מגה (75%) וחצי חינם (74%) ■ הנאמנות הנמוכה יותר נרשמה לטיב טעם (59%)
דחה את העתירה שהגישו משקי עמק יזרעאל נגד הרכישה ■ כזכור, משקי עמק יזרעאל הגישו הצעה גבוהה מזו של לוי אחרי שהסתיימה ההתמחרות ■ ביהמ"ש: "בקבלת הצעות מאוחרות כאלה יש מידה מסוימת של חוסר הגינות"
נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008
בצלאל סמוטריץ'דוחות כספייםהעלאת מחיריםחלבמחירי המזוןקמעונאותקרפוררשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל